تاریخ انتشار: 1395/07/26 21:18
کد خبر: 255031

7 غایب پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال خوزستان

پرسپولیس در حالی روز پنجشنبه برابر استقلال خوزستان به میدان می روند که هفت بازیکن این تیم نسبت به دیدار رفت فصل گذشته در ترکیب سرخپوشان حضور ندارند.
7 غایب پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال خوزستان

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پرسپولیسی ها که فصل گذشته قافیه قهرمانی را به استقلال خوزستان باختند، پنجشنبه این هفته در حالی در اهواز حاضر خواهند شد که انگیزه زیادی برای جبران اتفاقات فصل گذشته دارند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که ابتدای فصل گذشته را ناامید کننده ظاهر شده بودند، در هفته دوم این رقابت ها برابر استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی قرار گرفتند و در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر 1 واگذار کردند.

 

نکته جالب توجه اینجاست که آنها در حالی این هفته برابر رقیب آبی پوش خود قرار خواهند گرفت که نسبت به دیدار فصل گذشته در بازی رفت، 7 بازیکن خود را تغییر داده اند و جایی در ترکیب این تیم ندارند.

 

ایمان صادقی در نیم فصل از جمع پرسپولیسی ها جدا شد و راهی دسته اول و تیم خونه به خونه شد و اکنون نیز به تیم سابق خود و ملوان پیوسته است. بابک حاتمی نیز راهی گسترش فولاد تبریز شده، علیرضا نورمحمدی که عنوان کاپیتانی این تیم را در فصل گذشته و بیشتر بازی ها برعهده داشت، اکنون بدون تیم باقیمانده، لوکا ماریچ نیز به کشورش بازگشته و جای خود را به سیدجلال حسینی داده است. رضا خالقی فر نیز با ادامه سریال نیمکت نشینی هایش راهی تبریز شده و در هفته گذشته نیز ستاره تیمش بود و برابر پدیده دو گل به ثبت رساند. رامین رضاییان نیز با توجه به اقدام عجیبش در ابتدای فصل اکنون نیمکت نشین شده و در نهایت هادی نوروزی که تلخ ترین اتفاق فوتبال ایران را با کوچ ابدی خود در فصل گذشته رقم زد.


در این ترکیب تنها کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه احتمالا در بازی این هفته پرسپولیس را همراهی خواهند کرد تا این تیم که از آن به عنوان باثبات ترین تیم این فصل فوتبال ایران یاد می شود، با تغییری بیش از 60 درصد نفراتش بار دیگر در خوزستان به مصاف استقلال خوزستان برود.


این هفته دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس، روز پنجشنبه و در استادیوم غدیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dabaw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خط‌ونشان حریف استقلال/ مثل قشقایی شگفتی‌ساز می‌شویم!