تاریخ انتشار: 1398/12/26 23:20
کد خبر: 67419

با وجود لغو فعالیت‌های ورزشی؛ دو شبکه ورزشی انگلیسی هزینه اشتراک خود را کم نمی‌کنند

با وجود لغو اغلب فعالیت‌های ورزشی در بریتانیا دو شبکه ورزشی انگلیسی حاضر نیستند هزینه اشتراک خود را کاهش دهند و یا مبالغ اشتراک را به مخاطبان خود بازگردانند.
با وجود لغو فعالیت‌های ورزشی؛ دو شبکه ورزشی انگلیسی هزینه اشتراک خود را کم نمی‌کنند

 ویروس کرونا اغلب فعالیت‌های ورزشی را در نقاط مختلف اروپا و جهان مختل کرده است و به خصوص ورزش پرمخاطب فوتبال در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله انگلیس، آلمان، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا به حالت تعلیق درآمده است.

در این شرایط دو شبکه ورزشی بریتانیایی اسکای اسپورت و بی تی اسپورت که با تعطیلی رقابت‌های ورزشی و لیگ‌های معتبر فوتبال جهان با کسادی در برنامه‌‌های خود مواجه شده‌اند حاضر نیستند که هزینه اشتراک خود را برای مخاطبان خود کاهش دهند و مبالغ اشتراک بازی‌های ورزشی که پیش از این مخاطبان آن را خریداری کرده‌اند، عودت دهند.

جدا از فوتبال، رقابت‌های ورزشی مانند فرمول یک، راگبی، دوچرخه سواری، دوومیدانی و بسکتبال لغو شده‌اند و دیگر بازی‌های زنده‌ای وجود ندارد که توسط این شبکه‌ها تحت پوشش قرار داده شوند. این درحالی است که برخی از مشترکین صدها پوند در ماه پرداخت کرده اند تا این بازی‌ها را به صورت زنده تماشا کنند.

 

با این حال مسئولان این دو شبکه در تلاش هستند تا جلسه مشترکی را در این باره برگزار کنند تا راهکاری را در این باره درنظر بگیرند.

کسادی رقابت‌های ورزشی باعث شده تا برنامه‌های این شبکه‌ها هم با کسادی مواجه شوند اما مسئولان این دو شبکه مدعی هستند که هواداران آن‌ها می‌خواهند مسابقات را تماشاکنند حتی اگر در ماه‌های ژوئن و ژوئیه باشد.

البته در صورت لغو کامل فعالیت‌های ورزشی ممکن است که این دو شبکه تلویزیونی تغییراتی در سیاست‌های خود اعمال کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vle5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اسامی ورزشکاران اعزامی ایران به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اعلام شد