تاریخ انتشار: 1398/12/27 21:00
کد خبر: 67338

تکلیف توپ طلای سال 2020 چه می شود؟

مشخص نیست با توجه به اتفاقات اخیر، توپ طلای سال 2020 به چه بازیکنی خواهد رسید.
تکلیف توپ طلای سال 2020 چه می شود؟

شیوع ویروس کرونا به طور محسوسی تمام برنامه های دنیای فوتبال را بهم ریخته است. بازی ها در سراسر جهان به تعویق افتاده و تورنمنت های بزرگ ملی از جمله یورو و کوپا آمه ریکا نیز قرار است یک سال دیگر برگزار شود.

اما یکی از دغدغه های مهم فوتبالدوستان تعیین بهترین بازیکن جهان در سال 2020 خواهد بود. معمولا در سال هایی که تورنمنت های بزرگ در رده ملی برگزار می شود، بهترین بازیکن آن رقابت ها از شانس فراوانی برای دریافت جایزه مرد سال برخوردار خواهد بود, اتفاقی که در سال های اخیر برای لوکا مودریج و کریستیانو رونالدو رخ داده است.

اما امسال و با توجه به لغو این مسابقات، باید دید کدام بازیکن از بالاترین شانس برای دریافت این جایزه برخوردار است. بدین ترتیب به نظر می رسد لیگ قهرمانان اروپا که قرار است در ماه تیر به پایان برسد، مهم ترین عامل تعیین کننده مرد سال خواهد بود. هم بارسلونا و هم یوونتوس کار دشواری برای رسدن به دور بعدی لیگ قهرمانان دارند و در صورت حذف شدن این دو تیم، دیگر مسی و رونالدو بخت چندانی برای دریافت این جایزه ندارند. با توجه به فاصه غیرمنتظره ای که ایجاد شده، مشخص نیست بازیکنان بزرگ قادر به تکرار فرم گذشته خود خواهند بود یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqj5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی برنده توپ طلا شد