تاریخ انتشار: 1398/12/28 12:12
کد خبر: 67296

باشگاه نساجی:خیابان ها را خلوت کنید

باشگاه نساجی مازندران که پیش از این درخواست کرده بود هوادارانش کرونا را جدی بگیرند برای بار دوم خواستار خلوت کردن خیابان‌های قائمشهر و سایر شهرهای مازندران از سوی مردم شد.
باشگاه نساجی:خیابان ها را خلوت کنید

در بیانیه این بار باشگاه نساجی می خوانیم: با توجه به اینکه هزاران نفر در کشور با ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند و صدها نفر نیز تاکنون جان خود را از دست داده‌اند اما باز هم مشاهده می‌کنیم علی‌رغم وضع قوانین پیشگیرانه و محدودیت‌های ایجادشده، هم چنان خیابان‌ها و بازارهای مازندران و به‌ویژه شهرستان قائمشهر مملو از جمعیت است.

مضاف بر این معضلات، شاهد مسافرت‌های نوروزی برخی از هموطنان به استان‌های شمالی هستیم که متاسفانه همین حضور بیجای مسافران به استان مازندران، وضعیت این استان را قرمز و بحرانی کرده است. هم چنین تصاویری از قائمشهر و برخی شهرهای مازندران در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد تعدادی از شهروندان عزیز بیماری خطرناک کرونا را جدی نگرفته‌اند. موضوعی که باعث نگرانی، ترس و دغدغه همه ما شده است.

لذا برای بار دوم و ملتمسانه از مردم محترم قائمشهر و همه مردم مازندران خواستاریم لطفاً شیوع ویروس کرونا و خطرات جانی ناشی از آن را جدی گرفته و هرچه سریع‌تر خیابان‌ها و بازارهای شهر را خلوت کنند تا خدای ناکرده شاهد فاجعه‌ای بزرگ‌تر از این در قائمشهر و مازندران نباشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dmmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حقیقی: افتخار می‌کنم عضوی از تیم نساجی مازندران هستم/برای مدلینگ شدن یا بازی در هالیوود پیشنهاد داشتم