تاریخ انتشار: 1398/12/28 12:25
کد خبر: 67294

رضاوند: الگوی من در استقلال مجتبی جباری است

هافبک تیم استقلال گفت: فرهاد مجیدی مربی جوانی است که امکان موفقیت با استقلال را دارد. اما این موفقیت ابزاری می خواهد که ابتدایی ترینش زمین تمرین است .
رضاوند: الگوی من در استقلال مجتبی جباری است

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: تعطیلات امسال غیر متعارف بود و این اصلاً برای سلامت فوتبالیست‌ها خوب نیست. ما که فوتبال بازی می‌کنیم نمی‌توانیم در خانه تمرینات فوتبالی کنیم و در نهایت می‌توانیم یک نرمش ساده داشته باشیم.

وی اضافه کرد: البته این امکان را داریم که در روز یک ساعت به مجموعه انقلاب رفته و آنجا به صورت انفرادی تمرین کنیم که این هم برای حفظ آمادگی بدنی کافی نیست. اما از آنجایی که چاره ای نیست، باید با این شرایط ساخت.

رضاوند بیان داشت: حالا که صحبت از زمین تمرین شد باید این را بگویم تیم ما می تواند موفقیت های بزرگ به دست آورد اما این موفقیت ها ابزار خاص خودش را می خواهد که یکی از ابتدایی ترین این ابزارها زمین تمرین مناسب است که ما در اختیار نداریم. به خصوص در زمان های بارندگی که اصلاً امکان تمرین نداریم.

هافبک آبی پوشان در خصوص سابقه علاقه اش به تیم استقلال گفت: خوشبختانه عکس هایی از من موجود است که این علاقه از گذشته را ثابت می کند. عکسی که از من با پیراهن استقلال و در بین هواداران در فضای مجازی منتشر شده مربوط به بازی استقلال و داماش است که خود فرهاد مجیدی آن زمان در تیم بازی می کرده است.

وی در این خصوص گفت: من از گذشته در بین بازیکنان استقلال به فرهاد مجیدی علاقه زیادی داشتم و برای همین زمانی که هوادار بودم پیراهن شماره ۷ می پوشیدم. اما الگوی من در استقلال مجتبی جباری است و آن هم به دلیل هم پستی بودن با او است.

رضاوند در این خصوص که مجیدی به او بیشتر مجال بازی می دهد گفت: در استقلال به ترکیب رسیدن بسیار مشکل است چون همیشه هم پستی های خیلی خوبی دارید. من در تمرینات تلاش زیادی می کنم و زحمات فراوانی می کشم و خوشحالم که این زحمات جواب داد و آقای مجیدی هم به من اعتماد کرد و امیدوارم توانسته باشم پاسخ اعتماد او را بدهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yx65e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن استقلال محروم نیست؟