تاریخ انتشار: 1399/01/02 18:42
بازیکن استقلال ملاثانی در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 67074

حسینی : پس از عادی شدن شرایط لیگ باید برگزار شود / سازمان لیگ به فکر تمام تیم ها باشد

بازیکن استقلال ملاثانی گفت : تمام تیم ها زحمت کشیدند و سازمان لیگ باید به فکر تیم ها باشد.
حسینی : پس از عادی شدن شرایط لیگ باید برگزار شود / سازمان لیگ به فکر تمام تیم ها باشد

رضا حسینی بازیکن تیم لیگ دویی استقلال ملاثانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : از ابتدای فصل در قامت یک مدعی وارد مسابقات شدیم و از همان روز اول به همه ثابت کردیم که شایسته صعود هستیم.

وی افزود : با تلاش کادرفنی و بازیکنان هجده هفته صدرنشین لیگ بودیم ولی با به‌پایان رسیدن نیم فصل نخست چند بازیکن از جمع ما جدا شدند و سایر بازیکنان نیز با پیشنهاد از سوی تیم های رقیب مواجه شدند اما با توجه به قولی که به مجموعه استقلال داده‌ بودیم در تیم ماندیم و برای موفقیت این تیم تلاش کردیم‌.

حسینی در ادامه بیان کرد : کسی به فکر تیم نیست و بجز آقایان حمیدی، هرمزی و اشکش کسی به فکر تیم نبوده است، واقعا شرایط بسیار سختی داریم و فکر میکنم دریافتی های ما از سایر تیم ها پایین تر باشد، مسئولین باید از مدیران باشگاه حمایت کنند تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

بازیکن استقلال ملاثانی در پایان گفت : امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط کشور مطلوب شود و این بیماری نابود شود، ولی مدیران فدراسیون باید به فکر برگزاری لیگ باشند چون تیم ها بسیار زحمت کشیدند و نمیشود لیگ را نیمه تمام گذاشت، امیدوارم سازمان لیگ تصمیم مناسبی درباره زمان برگزاری بازی ها بگیرد تا شاهد بازی های زیبایی باشیم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275o6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشایی زاده : پس از ۱۵ سال از فولاد جدا شدم/در صورت حمایت مسئولین صعود خواهیم کرد
بازیکن استقلال ملاثانی در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی: