تاریخ انتشار: 1399/01/06 10:40
کد خبر: 66923

آتالانتا ابتلای اولین بازیکنش به کرونا را تأیید کرد

تیمی که خیلی زودتر از این‌ها انتظار ابتلای اعضایش به ویروس کرونا می‌رفت، سرانجام اولین مورد ابتلا در میان بازیکنان خود را گزارش کرد.
آتالانتا ابتلای اولین بازیکنش به کرونا را تأیید کرد

یکی از اتفاقات جالب توجه فوتبال اروپا در بحبوحه شیوع کرونا در قاره سبز مصون ماندن بازیکنان تیم‌ فوتبال آتالانتا از گزند ویروس کرونا بود. این تیم در منطقه برگامو واقع شده است که یکی از مناطق دارای بیشترین آمار مبتلایان و مرگ‌‌و‌میر بر اثر ویروس کرونا محسوب می‌شود. اعضای تیم آبی‌و‌مشکی‌پوش برگامو یک ماه در برابر ابتلا به این ویروس مقاومت کردند، اما در نهایت یکی از آنها به آن مبتلا شد.

طبق گزارش باشگاه آتالانتا اولین عضو کرونایی تنها نماینده ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دروازه‌بان این تیم مارکو اسپورتیلو است که روز گذشته (سه‌شنبه) تست کرونایش مثبت اعلام شد.

طبق گزارش سایت گل، بازی اخیر آتالانتا مقابل والنسیا در شهر میلان از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که 19 فوریه برگزار شد، یکی از عوامل افزایش شیوع کرونا و آمار مرگ و میر در این شهر بوده است. در آن بازی 44 هزار نفر در ورزشگاه سن‌سیرو از نزدیک پیروزی 4 بر یک شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی را تماشا کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zo7oz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار بارسلونا و ناپولی پشت درهای بسته برگزار می‌شود