تاریخ انتشار: 1399/01/07 10:43
بازیکن مس‌شهر بابک در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 66891

پورعوض : دیدگاه مردم شهر نسبت به ما تغییر کرده بود / هواداران با دیدن بازی های تیم لذت بردند

کاپیتان تیم مس شهربابک در خصوص شرایط لیگ دسته دوم با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.

 پورعوض : دیدگاه مردم شهر نسبت به ما تغییر کرده بود / هواداران با دیدن بازی های تیم لذت بردند

به گزارش فرتاک ورزشی، جواد پورعوض بازیکن تیم لیگ دویی مس شهر بابک در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : با توجه به نتایج ضعیفی که فصل گذشته کسب کردیم کمی زیر فشار بودیم و دیدگاه مردم شهر نسبت به ما تغییر کرده بود، اما این فصل نتایج خوبی کسب کردیم و بازی های خوبی نیز به نمایش گذاشتیم و هواداران با دیدن این بازی ها لذت بردند.

وی افزود : این تعطیلات تاثیر بسیار بدی بر روی آمادگی تیم ها دارد، تیم ما هفته های پایانی نتایج خوبی کسب کرده بود و خودمان را به بالای جدول نزدیک کردیم اما در شرایط کنونی سلامتی بازیکنان و مردم از هر چیزی واجب تر است.

پور عوض در ادامه گفت : از عوامل باشگاه تشکر می‌کنم چون شرایط خوبی برای ما بوجود آورده‌اند و از کادرفنی نیز تشکر می‌کنم با تلاش بازیکنان و دیگر عوامل باشگاه انشاالله در پایان فصل دل مردم شهربابک را شاد کنیم.

کاپیتان مس شهربابک در پایان گفت : این روزها تمرین کردن بسیار سخت است و ما نمی‌توانیم تمرینات خود را به صورت کامل انجام دهیم، تمام تمرینات تیم نیز لغو شده است، اگر این وضعیت زودتر به اتمام برسد و تمرینات تیم شروع شود امیدوارم در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlrzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عزیزپور : لیگ دو سطح فنی بالایی دارد / تاکنون جزو بهترین تیم ها بود‌ه‌ایم
بازیکن شهرداری آستارا در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :