تاریخ انتشار: 1399/01/09 15:16
کد خبر: 66734

کامیابی نیا: ثبات داشته باشیم کسی رقیب ما نخواهد شد

هافبک پرسپولیس با حمایت از هیات مدیره تیمش خواهان ایجاد ثبات و همراهی هواداران برای تداوم موفقیت‌های تیم شد.
کامیابی نیا: ثبات داشته باشیم کسی رقیب ما نخواهد شد

 کمال کامیابی نیا، هافبک جنگنده و محبوب پرسپولیسی‌ها با اعلام اینکه در روزهای شیوع کرونا با پیگیری تمرینات خانگی به دنبال این است تا در شرایط بدنی مناسب قرار گیرد، به خبرنگار ما گفت: فعلا که شرایط به شکلی است که نمی‌توانیم در کنار هم‌تیمی‌ها تمرین کنیم و واقعا دلم برای لحظه به لحظه تمرین و مسابقه لک زده است. هیچ وقت فکر نمی‌کردم دلم اینقدر برای فوتبال تنگ شود و الان واقعا حس کسانی که از فوتبال خداحافظی می‌کنند را درک می‌کنم.


وی ادامه داد: بدبختی اینجاست که کسانی که فوتبال خداحافظی می‌کنند حداقل می‌توانند کنار آن باشند یا اینکه بازی‌ها را نگاه کنند ولی الان شرایط به شکلی است که باید فقط بازی‌ها قدیمی را دوره کرد و همه آنها را تقریبا از بر شده‌ام. واقعا شرایط بدی است و تنها می‌توانم آرزو کنم که هر چه زودتر شر این ویروس کنده شود و فکر کنم در این آرزو با خیلی‌ها مشترک باشیم.

 

هافبک پرسپولیس با اشاره به تمرینات خانگی و اوقات فراغت خود گفت: تا جایی که بشود و امکاناتی که داریم تمرینات را در خانه دنبال می‌کنیم ولی همانطور که گفتیم حس تمرین گروهی و فوتبال بازی کردن چیز دیگری است. من از همه مردم خواهش می‌‎کنم که در این روزها با ادامه قرنطینه کمک کنند زنجیره این بیماری پایان یابد و هر چه زودتر شرایط به شکل عادی برگردد. قبلا هم گفتم که از صدا و سیما انتظار می‌رود برنامه‌های جذاب‌تری برای سرگرمی مردم در نظر بگیرد. در این روزها با انواع و اقسام چالش‌ها و بازی‌ها سعی کردیم خودمان را سرگرم کردیم اما بهرحال چون با این شیوه زندگی در خانه به شکل کامل بیگانه بودیم کار سخت‌تر می‌شود.

 

 

 

کامیابی نیا درباره ادامه مسابقات نیز گفت: خیلی رویاها در سر داشتیم. اینکه بتوانیم برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان شویم و حتی در لیگ قهرمانان به این فکر بودیم چطور آن شرایط را جبران کنیم و به نتایج خوبی برای صعود برسیم. ما یک فینال بزرگ را از دست داده بودیم و این امیدواری در شروع هر فصل برای ما شکل می‌گیرد که جبران کنیم. باید صبر کرد و امیدوار بود با پایان این شرایط بار دیگر در مسیر فوتبال به رویاهایی که داریم برسیم. من هیچ پیش داوری درباره سرنوشت قهرمانی نمی‌کنم. دوست دارم همانطور که تا قبل از این ماجرا توانسته بودیم با اقتدار در صدر قرار گیریم، با پایان این شرایط و ادامه مسابقات قهرمان شویم و یک هیجان بزرگ دیگر را تجربه کنیم. در کنار هواداران جشن بگیریم و سرود قهرمانی بخوانیم.

 

هافبک باتجربه پرسپولیس درباره شرایط باشگاه و مشکلاتی که وجود دارد نیز گفت: شرایط به شکلی است که همه ما نگران آینده هستیم. بدهکاری‌های انباشته شده و مشکلات مالی مسلما در قبال تیمی که دوستش داریم و برای موفقیت آن می‌جنگیم یک نگرانی بزرگ برای ما محسوب می‌شود. همانطور که برای هواداران نیز همین شرایط ذهنی وجود دارد و آنها نیز درگیر این موضوع هستند. با این حال ما کاملا به هیات مدیره و مدیران تیم ایمان و اعتماد داریم. باید همه در کنار هم باشیم تا از این بحران عبور کنیم. ضربه خوردن تیم مسلما مشکل بزرگی برای همه ماست و این را نمی‌توان تنها به یک فرد و تصمیم گیرنده مربوط دانست. باید در این شرایط سعی کرد کاری را به سرانجام رساند که در نهایت تیم سرپا باقی بماند. مسلما مدیران تیم کار سختی پیش رو خواهند داشت اما الان وقت حمایت است و تمامی اعضا از نبوغ بالایی در بحث مدیریت، شرایط اقتصادی و درآمدزایی برخوردار هستند که این می‌تواند امیدواری لازم برای عبور از این شرایط را شکل دهد.

 


کامیابی نیا با اشاره به تغییرات پیاپی در بحث مدیریتی گفت: برخلاف تمام کری‌ها و بهانه‌هایی که طی این سال‌ها و بعد از موفقیت ما شکل گرفته بگذارید صادقانه بگویم. رمز موفقیت بزرگ ما ثبات و تلاش است. این تیم چند سال است در کنار هم حضور دارد و هر کسی به آن اضافه شده در راستای همان هدف تلاش کرده است. در بحث مدیریتی هم کمی از نظر ثبات خوب بودیم و برخی ضعف‌ها هم البته در پایه همان حمایت هوادار و ثبات بازیکن و تلاش برطرف شد. اکنون اما تغییرات زیاد شاید این مسیر را مورد هدف قرار دهد و باعث شود مشکلاتی بزرگ برای ما پیش بیاید. باید هر چه زودتر به ثبات لازم برسیم و به نظرم حمایت از هیات مدیره کنونی می‌تواند کار را برای رسیدن به هدفی که داریم برای ما آسان کند. ما همانطور که گفتم مشکلات بزرگی داریم که مهمترین آن در این مقطع بحث بدهی‌ها و مشکلات مالی است و با یک ثبات و تصمیم درست در کنار حمایت لازم قادر خواهیم بود از این بحران عبور کنیم. از همه هواداران هم می‌خواهم حمایت و اعتماد لازم را داشته باشند تا بتوانیم بار دیگر در کنار هم جشن‌های پیاپی قهرمانی و موفقیت‌ها را برپا کنیم. اگر ثبات داشته باشیم قطعا همانند گذشته کسی رقیب ما نخواهد بود و بهترین‌ها را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنیم.

 

 

 

هافبک پرسپولیس در پایان گفت: بار دیگر برای مردم کشورم و البته تمام دنیا آرزوی سلامتی و عبور از بحران کرونا را دارم. اینکه در خانه بمانند و با قرنطینه که قطعا سخت اما بزرگترین راهکار در شرایط فعلی است، شرایط را برای بازگشت به حالت عادی آسان کنیم. البته باید از قشر زحمتکش و قابل احترام پرستاران و پزشکان هم در این شرایط سخت تشکر کنم و قدردان همه آنها هستیم و واقعا دم همگی آنها گرم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jx9bz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولس گذر کرد!