تاریخ انتشار: 1399/01/11 13:48
سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم؛
کد خبر: 66569

شکوری:امیدوارم نبی موفق باشد

سرپرست پیشین دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: سعی کردم بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم و باید ثابت می‌کردم که جوان‌ها هم می‌توانند وظایف اجرایی فوتبال را به عهده بگیرند.
شکوری:امیدوارم نبی موفق باشد

ابراهیم شکوری در گفت‌وگویی در خصوص کنار رفتنش از سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: حدود ۱۶ ماه سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال بودم که سعی کردم نهایت تلاش خود را در این مدت انجام بدهم.

وی افزود: به نمایندگی از قشر دانشگاهیان و فوتبالی‌ها سعی کردم بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم. باید ثابت می‌کردم که جوان‌ها و بازیکنان سابق هم می‌توانند وظایف اجرایی فوتبال را به عهده بگیرند.

سرپرست پیشین دبیرکلی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باید تشکر ویژه‌ای کنم از مدیران با شهامتی که این فضا را در اختیار من قرار دادند. هدف من این بود که بتوانم به عنوان یک مدیر جوان به فوتبال مملکت کمک کنم. برای تیم ملی کشورم و فدراسیون فوتبال آرزوی موفقیت می‌کنم. در نظر دارم به زودی به عرصه مدیریت فوتبال برگردم و خودم را بار دیگر ثابت کنم.

شکوری در پایان درباره انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: انتخاب دبیرکل جزو اختیارات رئیس فدراسیون و هیئت رئیسه است و امیدوارم او موفق باشد. نبی از مدیران باسابقه فوتبال کشور است که پیش از این مدتی دبیرکل فدراسیون فوتبال بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkrbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استوری عجیب دبیرکل جوان فدراسیون فوتبال