تاریخ انتشار: 1399/01/11 14:20
کد خبر: 66564

اهل شاخه: مهدی ترابی از پرسپولیس مرد سال 1398 بود

مدافع تیم صنعت آبادان می‌گوید تعطیلی لیگ می‌تواند به تیم‌ها ضرر زیادی بزند چراکه خرج‌کرده تند و رویاهایی را در سر دارند.
اهل شاخه: مهدی ترابی از پرسپولیس مرد سال 1398 بود

محمد اهل شاخه مدافع تیم صنعت نفت آبادان درباره وضعیت کنونی خود در مقابله با ویروس کرونا گفت: وضعیت بدی شده و همه باید کمک کنیم و در خانه بمانیم که هر چه سریع‌تر این بیماری را ریشه کن کنیم تا همه چیز به روند عادی خودش برگرده. نیاز است که همه با هم کمک کنیم و مثل همیشه کنار هم باشیم. جا دارد تشکر ویژه از پرستاران و کادر پزشکی داشته باشم که از جانشان می‌گذارند و در این روزها حافظان سلامت هستند. امیدواریم هرچه سریع‌تر ویروس ریشه کن بشود تا این عزیزان نیز مزد زحماتشان را به بالاترین شکل ممکن بگیرند.

 

وی درباره بهترین بازیکن سال ۱۳۹۸ گفت:  بازیکنای زیادی بودند که می‌توانند مرد سال فوتبال ایران بشوند اما از نظر من مهدی ترابی لایق عنوان مرد سال فوتبال ایران می‌تواند باشد. قطعا بازیکنان دیگری نیز درخشیدند و می‌توانند این عنوان را مال خود کنند.

 

مدافع تیم صنعت نفت آبادان درباره پیشنهادش برای آینده فصل نیز گفت: قطعا با این شرایط امکان ادامه ی لیگ نیست ولی امیدوارم که هرچه زودتر این بیماری ریشه کن بشود و لیگ ادامه داشته باشد چزاکه تیم ها زحمت کشیدند و اتمام لیگ در حال حاظر شاید به تیم ها ضرر بزند چون خرج‌های زیادی کرده‌اند و رویاهای زیادی در سر دارند. سال خوبی برای نفت آبادان بود و اگر شرایط خوب باشد و مشکلات اصلی  به خصوص مشکلات مالی حل بشود امکان کسب سهمیه واسه نفت آبادان نیز است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6jna

آخرین اخبار