تاریخ انتشار: 1399/01/11 21:59
کد خبر: 66497

اینستاگرام مسی به توپخانه حمله به مدیران بارسلونا!

زمانی که خاویر فائوس نایب رئیس بارسلونا از مسی به خاطر این که هر شش ماه یک بار تقاضای تمدید قرارداد می کند، گلایه کرد با واکنش ستاره آرژانتینی روی آنتن زنده رادیو مواجه شد که خطاب به او گفت:" فائوس هیچ چیزی از فوتبال نمی فهمد و می خواهد یک باشگاه فوتبال را مثل یک شرکت تجاری اداره کند." اما به نظر می رسد که حالا مسی ترجیح می دهد که از شبکه های اجتماعی استفاده کند تا لحن تند و قاطعانه خود علیه مدیران باشگاه برای دفاع از خودش یا رختکن را منتقل کند.
اینستاگرام مسی به توپخانه حمله به مدیران بارسلونا!

مسی امروز برای دومین بار در این فصل از صفحه اینستاگرامش استفاده کرد تا به عنوان کاپیتان تیم پیامی را علیه مدیران بفرستد. اولین بار در اوایل ماه فوریه بود، زمانی که با لحنی تند پاسه اریک آبیدال مدیر ورزشی تیم را داد. در آن زمان آبیدال رفتار تیم را زیر سوال برد و گفت که بازیکنان بارسلونا در دوران والورده با جدیت کار نمی کرده اند. مسی در بیانیه ای تند در اینستاگرام خود نوشت:" صادقانه دوست ندارم که این چیزها را بگویم اما به نظرم هر کسی مسئول رفتار خودش و تصمیمات خودش است. وقتی در مورد بازیکنان صحبت می کنید باید از هر شخصی که به او اشاره می کنید، اسم ببرید در غیر این صورت همه را تخریب می کنید و مطالبی که صحت ندارند را تقویت می کنید."

در آن زمان جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا مجبور شد تا بین این دو مداخله کند و شرایط را ارام کند. اما فقط دو ماه کافی بود تا دوباره مسی توپخانه اینستاگرامی خود را روشن کند. این بار موضوع در مورد حمله برخی هواداران و رسانه ها به رختکن بارسلونا بود به این بهانه که بازیکنان تیم کاتالان حاضر نشده اند که در دوران شیوع کرونا دستمزد خود را کم کنند. مسی این بار اعلام کرد که بازیکنان بارسا در سه ماه آینده 70 درصد از دستمزد خود را دریافت نخواهند کرد، به شرطی که بقیه کارمندان باشگاه به طور تمام و کمال دستمزد خود را دریافت کنند. مسی در بیانیه روز دوشنبه خود نوشته است:"وقتی که می بینیم از درون باشگاه برخی می خواهند ما را انگشت نما کنند، نمی توانیم شگفت زده نشویم."

صحبت های جدید مسی نشان می دهد که اختلاف میان مدیران و تیم هر روز بیشتر از قبل می شود. در حقیقت به نظر نمی رسد که چنین اختلافاتی به این سادگی ها قابل حل باشد. پیکه نیز اخیرا گفته بود که تنها دلیلی که بارسلونا هنوز زنده است، نتایج قابل قبول تیم همچون صدرنشینی در لالیگا است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36og57

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 روز های جذاب مسی و فرزندان در قرنطینه( عکس)