تاریخ انتشار: 1399/01/11 22:39
کد خبر: 66492

کنایه سنگین مدیر بایرن به بارسایی‌ها

کارل هاینس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که در این باشگاه شاهد کاهش دستمزد بازیکنان نخواهیم بود.
کنایه سنگین مدیر بایرن به بارسایی‌ها

در چند روز اخیر رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده بودند که سران بارسلونا از بازیکنان درخواست کرده‌اند تا با کاهش ۷۰ درصدی دستمزد خود موافقت کنند. دلیل، تعطیلی رقابت های فوتبال در پی شیوع کرونا و کاهش درآمدهای باشگاه بارسلونا بود. سرانجام پس از چند روز کش و قوس امروز بازیکنان بارسا با درخواست باشگاه موافقت کردند. بسیاری معتقدند اداره نادرست منابع مالی از سوی تیم مدیریتی فعلی بارسا باعث شده تا برای جبران مجبور به کاهش ۷۰ درصدی دستمزد بازیکنان شوند.

کارل هاینس رومنیگه مدیر اجرایی بایرن اما در مصاحبه با کیکر گفت که در بایرن شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود:« ما نباید از شرایط پیش آمده سواستفاده کنیم و در قرارداد بازیکنان تغییر ایجاد کنیم. زمانی با بازیکنان قرارداد بستیم که معضل کنونی ویروس کرونا وجود نداشت و حالا هم نباید اجازه دهیم که دستمزدها کاهش پیدا کند. ما با مانوئل نویر در حال صحبت برای تمدید قرارداد هستیم و این معضل نقشی در مفاد قرارداد نخواهد داشت. در مورد دیگر بازیکنانی که قراردادشان در حال اتمام است و قصد تمدید داریم نیز شرایط مشابه است. بایرن مونیخ یک باشگاه با ساختار قدرتمند است و ما باید اثبات کنیم که باشگاهی مطمئن و قابل اعتماد برای بازیکنان هستیم.

رومنیگه همچنین تایید کرد که مذاکرات با نویر برای تمدید به بن بست رسیده است. بایرن پیشنهادی تا سال ۲۰۲۳ به نویر ارائه داده ولی سنگربان ملی پوش قراردادی تا ۲۰۲۵ می خواهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdqm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بایرن مونیخ پشت پرده جدایی تِراِشتگن از بارسلونا!