تاریخ انتشار: 1399/01/11 23:20
کد خبر: 66486

پیام زیبا و احساسی راموس در جشن تولدش کنار خانواده

بازیکنان و ستارگان فوتبال دنیا این روزها در دوران قرنطینه در خانه هایشان تمرین می کنند چرا که فوتبال در دنیا تعطیل شده است.
پیام زیبا و احساسی راموس در جشن تولدش کنار خانواده

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید امروز تولد 34 سالگی خود را جشن گرفت. در روزهای اخیر او تولد همسرش پیلار روبیو و پسر کوچکش آلخاندرو را هم در دوران قرنطینه جشن گرفته بود. حالا نوبت خانواده کاپیتان رئال مادرید بود که برای او جشن تولد بگیرند.

با توجه به شرایط قرنطینه و عدم امکان خروج از خانه، جشن تولد کاپیتان رئال مادرید بدون حضور دوستان وی و صرفا با حضور همسرش پیلار و فرزندانش برگزار شد. بادکنک ها و کاغذرنگی های رنگارنگ باعث شده بود تا تصویر جشن تولد وی کمی شور و شوق پیدا کند.کاپیتان رئال مادرید در صفحه اینستاگرامش نوشت:" از همه به خاطر تبریک هایی که گفتند و محبتی که در شرایط مشکل این روزها داشتند، تشکر می کنم. از دوستان و خانواده متشکرم که وجود آنها را درون این بادکنک ها، این کیک و این شمع ها که برای تولد 34 سالگی من هستند، حس می کنم. بهترین لبخند من و روحم را بیرون کشیدید. از عشقم پیلار روبیو متشکرم که در کنار بچه ها چنین انگیزه و عشقی را به ما منتقل می کنند. من چقدر خوش شانس هستم که می توانم در کنار شما تولدم را جشن بگیرم. دیوانه وار دوستتان دارم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqekx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کودک افغان مسی و راموس را شکست داد!
بنیامین ، قهرمان روپایی زدن با دستمال کاغذی