تاریخ انتشار: 1399/01/12 12:31
کد خبر: 66472

سعادتمند: ان شالله حل خواهد شد، ان شالله حل خواهد شد، ان شالله حل خواهد شد!

مدیرعامل جدید استقلال در گفت و گویی کوتاه با فوتبالی ابراز امیدواری کرد که مشکلات این تیم به زودی حل خواهد شد و البته در جواب همه سوالها جمله ان شالله حل می شود را تکرار کرد!
سعادتمند: ان شالله حل خواهد شد، ان شالله حل خواهد شد، ان شالله حل خواهد شد!

احمد سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره آخرین وضعیت این باشگاه و فعالیت خود گفت: اگر اجازه بدهید ما مدتی کارمان را انجام دهیم و وقتی که امور جلوتر رفت حتما اوایل هفته مصاحبه خواهم کرد.

وی درباره حواشی پیرامون جلسه روز گذشته، خبر استعفای خلیل زاده و افشای فایل صوتی خلیل زاده و پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی و حمایت او از موسوی و انتقاد مجیدی و چند بازیکن استقلال از انتصاب سعادتمند توسط وزارت ورزش و جوانان فقط گفت: انشالله که همه مشکلات برطرف خواهد شد!

سعادتمند درباره مشکلات مالی و هزینه های سنگین میلیاردی استقلال و پولی که باید طی روزهای آینده به طلبکاران باشگاه و بازیکنان داده شود گفت: تلاش می کنیم که مشکلات برطرف شود و ان شالله حل می شود!

مدیرعامل جدید استقلال در واکنش به برنامه جذب حامی مالی گفت: ان شالله تا روزهای شنبه و یکشنبه همه موارد را توضیح خواهیم داد. قطعا برای حل مشکلات برنامه خواهیم داشت و ان شالله مشکلات حل خواهد شد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45de89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کری خوانی عجیب سرخابی ها این بار برای سید جلال