تاریخ انتشار: 1399/01/12 14:14
کد خبر: 66451

خواب جدید AFC برای لیگ قهرمانان

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان به دنبال برگزاری مسابقات به صورت مجتمع به میزبانی یک یا دو کشور است.
خواب جدید AFC برای لیگ قهرمانان

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان در حال بررسی اتفاقات اخیر است تا فکری به حال ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ کند. موضوعی که در روز‌های گسترش جهانی ویروس کرونا، یک چالش بزرگ مدیریتی برای مهم‌ترین نهاد تصمیم‌ساز فوتبال قاره کهن به حساب می‌آید.

البته در شرایط فعلی، امکان برگزاری ادامه بازی‌ها به صورت عادی و روال همیشگی غیرممکن به نظر می‌رسد، اما AFC هنوز ناامید نشده و پیشنهاد‌های جدیدی برای ادامه بازی‌ها ارائه می‌کند.

آنها هفته قبل به فکر برگزاری ادامه رقابت‌ها به صورت مجتمع بودند. به معنای دیگر، کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی آن بود که ترتیبی اتخاذ کند تا تیم‌ها در مرحله گروهی، دیدار‌های خود را در دو کشور ادامه بدهند و تکلیف این فصل مشخص شود. در ابتدا، کشور‌های قطر و امارات به عنوان گزینه‌های میزبانی معرفی شدند و به تازگی، کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا، دو کشور دیگر به نام‌های عمان و کویت را به لیست پیشنهادی خود برای میزبانی ادامه رقابت‌های این فصل، اضافه کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون کشور‌های عضو اعلام کرده در مورد این پیشنهاد‌ها نظر نهایی بدهند تا فصل جاری لیگ قهرمانان که با گسترش ویروس کرونا، به تعویق افتاده، به شکل تازه‌ای ادامه یابد. البته این طرح AFC چندان جدید نیست و در زمان برگزاری «جام باشگاه‌های آسیا»، مسابقات به این شکل و در یک کشور واحد انجام می‌شد.

باید دید فدراسیون‌های آسیایی در نهایت چه تصمیمی برای برگزاری ادامه بازی‌ها اتخاذ می‌کنند هر چند به طور کلی بعید است رقابت‌ها در این فصل به سرانجام برسد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486krk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرونا میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را می گیرد؟
مهدی: اصرار داریم این اتفاق نیفتد

کار سخت تیم های ایرانی در لیگ آسیا/ از سرخابی ها تا سپاهان و شهر خودرو
وضعیت نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا؛