تاریخ انتشار: 1399/01/12 14:48
کد خبر: 66446

هیات مدیره استقلال با آمدن سعادتمند چند عضو کم دارد؟

اکنون آن اتفاق بزرگی که دیاباته انتظارش را می‌کشید رخ داده و تیمی از لیگ ۲ فرانسه خواهان جذب مهاجم آبی‌هاست و به شیخ حتی مجوز حضور در باشگاه خود و انجام تمرینات را هم داده است. البته دیاباته این تعارف را نپذیرفته و به دلیل پایبندی به قراردادش با استقلال ترجیح می‌دهد شخصا به تمرین بپردازد. با توجه به شرایط کنونی جدایی شیخ لااقل تا پایان این فصل غیرممکن است اما به محض آنکه تکلیف لیگ‌های جهان مشخص شود و احتمالا اگر لیگ ایران نیز تعطیل شود، دیاباته قراردادش با استقلال را فسخ خواهد کرد. البته او یک فصل دیگر با آبی‌ها قرارداد دارد اما بند جدایی در صورت خلف وعده باشگاه نیز در قرارداد این بازیکن وجود دارد و شیخ که با بدقولی‌های مکرر مواجه شده، می‌تواند استقلال را بعد از مشخص شدن تکلیف این فصل ترک کند.
هیات مدیره استقلال با آمدن سعادتمند چند عضو کم دارد؟

با انتخاب احمد سعادتمند و حجت نظری به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال انتظار می رفت که هیئت مدیره این باشگاه شکل کاملی به خود بگیرد اما ظاهراً قرار نیست این اتفاق برای آبی های رخ بدهد.

 

بعد از انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال عبدالرضا موسوی اعلام کرد در شرایط فعلی حاضر نیست به هیئت مدیره استقلال برگردد و از طرف دیگر اسماعیل خلیل زاده هم اعلام کرده که بر استعفای خود اصرار دارد. 

 

این در شرایطی است که کامران منزوی هم به گفته خودش مدت ها است از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرده ولی هنوز این استقبال مورد قبول واقع نشده است.

 

با این شرایط در حال حاضر هیئت مدیره استقلال  تنها دو عضو فعال دارد و  وزارت ورزش باید هرچه زودتر تکلیف اعضای آن را مشخص کند.

 

در این بین گفته می شود مسعود سلطانی فر در تلاش است تا خلیل زاده را راضی به بازگشت کند که البته تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yx5vb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


50 میلیارد،اولین چالش سعادتمند در استقلال