تاریخ انتشار: 1399/01/12 15:20
کد خبر: 66442

گواردیولا به هواداران منچسترسیتی: برمی‌گردیم اما اندکی چاق‌تر!

گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی برای هواداران این باشگاه منچستری پیام فرستاد.
گواردیولا به هواداران منچسترسیتی: برمی‌گردیم اما اندکی چاق‌تر!

 پپ گواردیولا به خانواده فوتبالی‌اش (هواداران سیتی) توصیه می‌کند تا به صحبت پزشکان و پرستاران گوش دهند و با در خانه ماندن به مبارزه با این ویروس بپردازند.
گواردیولا در پیامی که برای یک سایت هواداری منچسترسیتی فرستاده گفته: دلمان برای فوتبال تنگ شده است. دلمان برای زندگی چند روز پیش هم تنگ شده اما در زمانی حضور داریم که باید به صحبت‌ها گوش کنیم و به دستور پزشکان و دانشمندان عمل کنیم. شما خانواده فوتبالی من هستید و ما می‌خواهیم هرکاری ممکن است انجام دهیم تا حالتان بهتر شود. برمی‌گردیم. قدرتمندتر، بهتر، مهربان‌تر و اندکی چاق‌تر! در خانه بمانید و مواظب باشید.
در دوران شیوع کرونا باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد داد از ورزشگاه اتحاد به عنوان یک مرکز آموزشی برای پرستاران و پزشکان استفاده شود. همچنین این باشگاه به همراه منچستریونایتد که رقیب هم محسوب می‌شوند اقدام به پرداخت ۱۰۰ هزار پوند کمک مالی به بنیادهای تامین غذایی محلی کردند.
منچسترسیتی امسال در لیگ برتر ۲۵ امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین داشت و شانس زیادی برای قهرمانی آن‌ها نمی‌شد متصور بود اما با برد ۲-۱ مقابل رئال مادرید در بازی رفت شانس بالایی برای حضور در جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8lgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای من گواردیولا بهترین سرمربی جهان است
کارلس پویول: