تاریخ انتشار: 1399/01/12 21:07
کد خبر: 66395

جریمه جدید یوفا برای منچسترسیتی

اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، باشگاه منچسترسیتی را به دلیل استفاده از ژاکتی که در آن اندازه لوگوی اسپانسر بزرگتر از اندازه معمول بوده، سه هزار یورو جریمه کرد.
جریمه جدید یوفا برای منچسترسیتی

یوفا به تازگی منچسترسیتی را به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی، از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان برای دو فصل محروم کرد. اکنون این اتحادیه، به خاطر ژاکتی که این تیم در ابتدای دیدار مقابل رئال مادرید پوشید، نیز جریمه ای برای سیتی در نظر گرفته است.

براساس اعلام یوفا، ژاکتی که سیتی در آن دیدار پوشید، بند 29.02 قوانین یوفا را که در مورد اندازه آرم های تبلیغاتی روی پیراهن است را نقض کرده است.

 

 

 

روی ژاکتی که سیتی در ابتدای بازی و در هنگام مراسم ابتدایی پوشید، لوگوی کمپانی Marathon Bet زیر لوگوی باشگاه دیده می شد. براساس قوانین، این لوگو باید کوچکتر از 20 سانتی متر باشد اما لوگوی ماراتن بِت روی ژاکت سیتی بزرگتر از این اندازه بود.

در نتیجه یوفا این باشگاه را 3 هزار یورو جریمه کرد و سیتی 90 روز فرصت  دارد تا آن را بپردازد. بعید است سیتی مشکلی برای پرداخت این جریمه داشته باشد اما آنها همچنان به دنبال باطل کردن حکم دو سال محرومیت شان از حضور در چمپیونزلیگ در دادگاه حکمیت ورزشی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zo6pz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



منچسترسیتی هم به سرنوشت چلسی و بایرن دچار شد
یوفا باشگاه منچسترسیتی را جریمه کرد