تاریخ انتشار: 1399/01/14 15:23
کد خبر: 66295

بارسلونا روی راکیتیچ قیمت گذاشت

ایوان راکیتیچ با همان مبلغی که جذب بارسا شد، می تواند این باشگاه را ترک کند.
بارسلونا روی راکیتیچ قیمت گذاشت

فوتبال در اروپا به دلیل شیوع کرونا تعطیل است و مشخص نیست که ادامه لیگ ها از چه زمانی خواهد بود و شاید فصل نیمه کاره بماند. در هر صورت فیفا قرار است دوره ای 4 ماهه برای فصل نقل و انتقالات فصل بعد در نظر بگیرد و باشگاه ها از حالا به فکر تقویت خود برای فصل 21-2020 هستند.

بارسلونا نیز از این قاعده مستثنی نیست. باشگاه کاتالان علاوه بر برنامه های ویژه اش به منظور خرید بازیکن، روی فروش و انتقال قرضی چند بازیکن خود نیز بررسی هایی انجام داده است.

 

 

یکی از جدا شده ها ایوان راکیتیچ خواهد بود. ستاره کروات تا 2021 قرارداد دارد و در دو سال گذشته همواره اخباری مربوط به جدایی او منتشر شده است. راکیتیچ که تابستان گذشته تا یک قدمی انتقال به یوونتوس هم پیش رفت، در نهایت ماندنی شد ولی بعید به نظر می رسد که فصل بعد نیز او را با پیراهن بارسا ببینیم.

در واقع او یکی از بازیکنانی است که بارسا امیدوار به فروش اوست و روی وی نیز رقم 20 میلیون یورو قیمت گذاشته است. راکیتیچ سال 2014 با رقم 18 + 3 میلیون یورو از سویا جذب شد و بارسلونا خوشبین است تقریبا با همین رقم بتواند او را به باشگاهی دیگر منتقل کند.

راکیتیچ از هر 4 کشور اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و فرانسه پیشنهاداتی دارد. در اسپانیا سویا خواهان اوست و در ایتالیا نیز اینتر و یوونتوس علاقه مند به حذب او هستند. پی اس جی و منچستریونایتد نیز دیگر گزینه های او محسوب می شوند.

راکیتیچ 299 بازی با پیراهن بارسا انجام داده و با این تیم فاح 13 جام نیز شده است؛ از جمله قهرمانی اروپا در سال 2015.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zo6kj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارواخال: لوپتگی مربی فوق العاده ای است