تاریخ انتشار: 1395/07/27 12:41
کد خبر: 254895

زهیوی: دیگر به مشکلات مالی فکر نمی‌کنیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی روز پنجشنبه به پرسپولیس نشان خواهیم داد که چه تیم پرقدرتی هستیم.
زهیوی: دیگر به مشکلات مالی فکر نمی‌کنیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، رحیم زهیوی درباره پیروزی مقابل ماشین‌سازی و شرایط فعلی تیمش گفت: خدا را شکر که بعد از چند بازی سه امتیاز مهم گرفتیم. قبل از این بازی هم تصمیم گرفتیم که به مشکلات مالی توجهی نداشته باشیم و باید در دو بازی بعدی هم فقط روی نتیجه گرفتن تیم تمرکز کنیم. ما الان به مشکلات مالی فکر نمی‌کنیم و نیازی هم به توجه باشگاه نداریم، اما بعدها خواهید دید که اگر مشکلات حل نشود چه مسائلی به وجود خواهد آمد.

«الان فقط به خاطر مردم خوزستان و دفاع از حیثیت تیم بازی می‌کنیم»، وی با بیان این جمله از آمادگی تیمش برای تقابل با پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی است و پرسپولیس در دو سال اخیر جزو بهترین تیم‌های ایران بوده است. با این حال ما هم قهرمان ایران هستیم و حساب ویژه‌ای روی سه امتیاز این بازی خانگی باز کرده‌ایم. ما به پرسپولیس نشان می‌دهیم تیم پرقدرتی هستیم، هر چند که آنها برای‌مان قابل احترام هستند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد عملکرد تأثیرگذارش در این فصل و احتمال دعوتش به اردوهای بعدی تیم ملی تصریح کرد: من تلاش می‌کنم تا بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم و قطعاً دوست دارم دوباره کار کردن با کی‌روش را تجربه کنم. امیدوارم در آینده این اتفاق برایم رخ دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zym8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال بدون محروم و مصدوم مقابل پرسپولیس