تاریخ انتشار: 1395/07/27 13:20
کد خبر: 254880

انتقاد مورینیو و هواداران یونایتد از پوگبا

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پس از تساوی 0-0 تیمش مقابل لیورپول، عملکرد پل پوگبا، ستاره فرانسوی تیمش را مورد انتقاد قرار داد
انتقاد مورینیو و هواداران یونایتد از پوگبا

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،یونایتدها در این دیدار عملکرد بسیار خوبی در کارهای دفاعی داشتند و اجازه ندادند تیم میزبان فرصت های گلزنی چندانی به دست بیاورند؛ اما در کارهای هجومی چندان خوب عمل نکردند.

 

مورینیو قرار نگرفتن پوگبا در جریان بازی را بخشی از مشکل تیمش در کارهای هجومی می داند؛ ضمن اینکه زلاتان هم یک موقعیت بسیار خوب را در ابتدای نیمه دوم از دست داد.

 

او به خبرنگاران گفت: «اگر بازی 1-0 می شد، با همین نتیجه به پایان می رسید. پوگبا کجا بازی می کرد؟ من انتظار نفوذ بیشتری از او داشتم. ما در کارهای دفاعی واقعا خوب کار کردیم. ما توانستیم روی هواداران آنها تاثیر بگذاریم. آنها منتظر یک دیدار آسان بودند.»

 

 

 

 

در این بین هواداران یونایتد هم نارضایتی شان را از عملکرد این ستاره فرانسوی، در شبکه های اجتماعی ابراز کردند. در حالی که فیل نویل، هافبک سابق شیاطین سرخ، تنها با نوشتن جمله "ما به عملکرد بهتری از پوگبا نیاز داریم"، به این اتفاق واکنش نشان داد، سایر هواداران یونایتد واکنش های تندتری نشان دادند.

 

هواداری با نام کاربری فیل مک دونالد در توئیتر نوشت: «دیگر بهانه ای وجود ندارد. پل پوگبا بزرگترین کلاهبرداری است که فوتبال بازی می کند.»

 

کاربر دیگری هم نوشت: «عملکرد فوق العاده پل پوگبا کمک زیادی به لیورپول کرد. او بازیکنی درجه یکی است!»

 

پوگبا در این تابستان با انتقالی پرحاشیه و 110 میلیون دلاری از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست و انتظار می رفت که بتواند به اوضاع خط میانی این تیم سر و سامان بدهد؛ اما تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebdvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارقام شگفت‌انگیز انتقال پوگبا به منچستر!