تاریخ انتشار: 1399/01/16 15:05
کد خبر: 66118

دنی رز: اظهارات نمایندگان مجلس را که شنیدم احساس کردم مورد زورگیری واقع شدم!

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال نیوکاسل اعتراف کرد که از توصیه دولتمردان انگلیس به او و دیگر فوتبالیست‌ها برای بخشیدن بخشی از حقوق‌شان به باشگاه‌ها ناراضی است.
دنی رز: اظهارات نمایندگان مجلس را که شنیدم احساس کردم مورد زورگیری واقع شدم!

با تعلیق رقابت‌های ورزشی در سراسر دنیا به خاطر شیوع کرونا و ضررهای مالی که در نتیجه آن به لیگ‌های فوتبال اروپایی وارد آمده، خیلی‌ها راه کمک به فوتبال را کاهش هزینه‌های آن از جمله کاهش حقوق بازیکنان دانسته‌اند. نمایندگان مجلس و وزیر بهداشت این کشور هم جزو این دسته بوده‌اند. سازمان لیگ انگلیس روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که انتظار دارد 30 درصد از حقوق بازیکنان کاسته شود تا از این طریق به کاهش ضررهای مالی وارد آمده به باشگاه‌ها به خاطر از دست دادن درآمدهای‌شان کمک شود. در این میان برخی از چهره‌های فوتبال مانند گری نویل مدافع سابق منچستریونایتد و گری لینکر ستاره سابق تاتنهام، به اظهارات برخی از سیاستمداران انگلیسی درباره لزوم کاهش حقوق بازیکنان واکنش نشان داده و از آنها انتقاد کرده‌اند.

دنی رز، مدافع تیم ملی انگلیس هم از اینکه در اوضاع و احوال کنونی همه توجهات معطوف کاهش حقوق فوتبالیست‌ها شده ناراحت و متعجب است آن هم در حالی که دولت در مهار شیوع کرونا دچار مشکل شده است.

رز 27 ساله به شبکه BBC گفت: امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم و اظهارات برخی نمایندگان مجلس را دیدک، یک جورهایی احساس کردم می‌خواهند از ما زورگیری کنند. قبل از اینکه افراد غیرفوتبالی درباره این مسائل اظهارنظر کنند، صحبت‌هایی درباره این موضوع شده بود. تمام اتفاقی که اما تا الان رخ داده فقط یکسری حرف بوده است. من مدتی پیش تلفن را برداشتم و با جردن هندرسون (بازیکن انگلیسی لیورپول) صحبت کردم و او هم دارد سخت تلاش می‌کند تا کاری برای کمک به کمتر شدن مشکلات انجام دهد. پس واقعاً نیاز نیست آنهایی که هیچ نقشی در فوتبال ندارند، مدام تلاش کنند به فوتبالیست‌ها بگویند که با پول‌هایشان چه کار کنند. به نظر من این کار آنها خیلی عجیب و غریب است.

رز اما می‌گوید که خوشحال می‌شود که بخشی از حقوقش را به کارکنان بخش سلامت که در معرض خطر قرار دارند تقدیم کند.

او ادامه داد: من فقط می‌توانم از جانب خودم صحبت کنم. من هیچ مشکلی ندارم اگر قرار باشد بخشی از حقوقم را به آنهایی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند تقدیم کنم، به آنهایی دقیقه به دقیقه درگیر این بیماری هستند و زندگی‌شان تحت تأثیر آن قرار گرفته است.

طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، جردن هندرسون با کاپیتان‌های 19 تیم دیگر لیگ برتر انگلیس صحبت کرده تا نظر آنها را در مورد کمک به سیستم سلامت انگلیس در ایام بحران کرونا جویا شود.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده است و روز گذشته مدت تعلیق از اواخر ماه آوریل تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8yy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب 11 نفره برایتون برای دیدار با دربی کانتی اعلام شد