تاریخ انتشار: 1395/07/27 13:22
کد خبر: 254879

حبیب هوشیار: داور سر داماش را برید

حق ما در این دیدار برد بود ولی داور مانع این امر شد و من نمی دانم که فدراسیون چه خصومتی با ما دارد که این چنین داوران ضعیفی را برای ما انتخاب می کند.
حبیب هوشیار: داور سر داماش را برید

به گزارش سرویس دسته دوم فرتاک ورزشی، حبیب هوشیار مربی داماش گیلان در خصوص مسابقه داماش برابر شهرداری ارومیه گفت:بازیکنان در این دیدار بازی خوبی انجام دادند و تا جایی که می توانستند زحمت کشیدند و روزی که سوار بازی بودیم متاسفانه باختیم ولی مطمئن باشید از ارزش بچه های ما یک ذره کم نمی شود .

وی در ادامه گفت : در مسابقه دیروز داور یک گل صد در صد و یک پنالتی آشکار را برای ما نگرفت ،دیگر نمی دانیم چه کنیم بیرون از استان می رویم داوری بر علیه ماست داخل شهر خودمان جلوی روی هواداران و مسئولان هیت فوتبال رشت داور سر ما را برید و هیچکس هم نیست که جواب زحمات ما را بدهد .

هوشیار ادامه داد :حق ما در این دیدار برد بود ولی داور مانع این امر شد و من نمی دانم که فدراسیون چه خصومتی با ما دارد که این چنین داوران ضعیفی را برای ما انتخاب می کنند.

مربی داماش در همین خصوص گفت: از همه مسئولان فوتبال استان گیلان و رشت انتظار دارم که تا دیر نشده به فکر چاره ای باشند و از حق مردم این شهر دفاع کنند و اگر هم نمی توانند جلوی این بی عدالتی را بگیرند تا از ادامه مسابقات انصراف دهیم چون واقعا حق بازیکنان را می خورند .

وی در خصوص حواشی بعد از پایان بازی تصریح کرد :چند نفر از بازیکنان تیم ارومیه بعد از پایان مسابقه با حرکاتی که انجام دادند باعث تحریک هواداران و بازیکنان ما شدند و همین عاملی بود که در پایان بازی شاهد تشنج و درگیری باشیم .

مربی داماش گفت: گلایه ما از نیروهای انتظامی این است با وجود اینکه می دانند تیم حریف حواشی را شروع کرده ولی بازیکن ما و هوادار رشتی را با باتوم می زند.

حبیب هوشیار در پایان اظهار داشت :از همه هوادارانی که در این روز بارانی به ورزشگاه آمدند و تا دقیقه ۹۰ تیم شهرشان را تشویق کردند تشکر می کنم و انتظار دارم که نیروی انتطامی از هواداران رشتی عذرخواهی کند و اگر این هواداران نباشند فوتبال بی روح می شود .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dabdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاظم صالحی: روز به روز بهتر میشویم