تاریخ انتشار: 1399/01/17 22:05
سجاد محمودی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 65993

از حضور در لیگ آذربایجان راضی هستم/ امیدوارم به همراه آلیانس به لیگ دسته اول صعود کنیم

بازیکن ایرانی باشگاه آلیانس گفت: از حضور خود در لیگ آذربایجان راضی هستم و امیدوارم به همراه تیم آلیانس به لیگ بالاتر صعود کنیم.
از حضور در لیگ آذربایجان راضی هستم/ امیدوارم به همراه آلیانس به لیگ دسته اول صعود کنیم

سجاد محمودی بازیکن سابق تیم ملی جوانان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: خدا را شکر در لیگ آذربایجان شرایط خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم به همراه این تیم به لیگ دسته اول این کشور صعود کنیم.

وی که سابقه بازی در تیم های ملی جوانان ، اتکا تهران و ... را در کارنامه ورزشی خود دارد گفت: در حال حاضر در تیم آلیانس جمهوری آذربایجان و در لیگ دسته دوم این کشور توپ می زنم ، لیگی که در آن 10 تیم حضور دارند و خدا را شکر در نیم فصل اول قهرمان شده ایم و ان شالله بتوانیم در ادامه مسابقات نتایج خوبی کسب کرده و صعود نماییم.

محمودی در پاسخ به این سوال که چگونه شد به این تیم پیوسته است، گفت: مربی تیم از من شناخت داشت و خدا را شکر بعد از بررسی هایی که انجام دادم دیدم امکانات مناسبی هم دارند و از هر نظر در این جا خیلی راضی هستم.

وی افزود: در ایران مشکلات مالی بسیاری بر سر راه تیم ها می باشد ولی خدا را شکر در اینجا در حد خودش خوب است و من بسیار راضی هستم .

سجاد محمودی

محمودی در پایان صحبت های خود در خصوص این که در این روزها چکار میکند، گفت: به خاطربیماری واگیردار ویروس کرونا به ایران برگشته ام و تمرینات اختصاصی خودرا زیر نظر مربیان شخصی انجام میدهم و ان شالله با تمام شدن این مشکلات دوباره به آذربایجان می روم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkybw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم کلیدی چلسی ساز جدایی کوک کرد