تاریخ انتشار: 1399/01/19 14:46
کد خبر: 65885

سریال ادامه‌دار ناکامی‌‌‌های رونالدو برای گلزنی با ضربات آزاد در یوونتوس

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در گلزنی برای بانوی پیر با ضربات ایستگاهی چندان موفق نبوده است.
سریال ادامه‌دار ناکامی‌‌‌های رونالدو برای گلزنی با ضربات آزاد در یوونتوس

برخورد ضربه آزاد کریستیانو رونالدو به دیوار دفاعی بازیکنان تیم فوتبال اینتر در آخرین بازی دو تیم در سری A پیش از تعلیق رقابت‌ها به خاطر شیوع کرونا، آمار گلزنی او با این ضربات را ضعیف‌تر از قبل کرد.

آن ضربه سی‌و‌نهمین تلاش کریس برای رساندن توپ به تور دروازه از مقابل دیوار دفاعی بود که باز هم به جایی نرسید تا ناکامی‌های او برای گلزنی با ضربات ایستگاهی در یوونتوس ادامه داشته باشد. در واقع او از تابستان سال 2018 که از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، هرگز نتوانسته در یک بازی رسمی برای بانوی پیر یک ضربه آزاد را به گل تبدیل کند و این طلسم همچنان ادامه دارد.

با این حال این ناکامی نتوانسته از آمار گلزنی رونالدو بکاهد چرا که او در 75 بازی‌اش برای بیانکونری 53 گل زده و شمار گل‌های دوران بازیگری‌اش را به 700 تا افزایش داد. او در 22 بازی‌اش در این فصل سری A هم برای یوونتوس 21 گل زده است که 7 مورد آن از روی نقطه پنالتی بوده است. رونالدو سه گل دیگر می‌خواهد تا به چیرو ایموبیله، مهاجم لاتزیو در صدر جدول برترین گلزنان این فصل سری A برسد.

از 39 ضربه ایستگاهی رونالدو که نتوانسته با آنها گلی به ثمر برساند، در 25 مورد توپ به دیوار دفاعی برخورد کرده، در 11 مورد توپ توسط دروازه‌بان مهار شده، یک بار توپ به تیر افقی برخورد کرده و دو بار هم ضربات خارج از چارچوب بوده و بیرون از زمین رفته‌اند.

رونالدو در منچستریونایتد 13 بار، در رئال مادرید 32 بار و در تیم ملی پرتغال 8 بار با ضربات ایستگاهی گلزنی کرده است. او تنها یک بار با ضربات ایستگاهی برای یوونتوس گلزنی کرده که این اتفاق در بازی دوستانه اردوی پیش فصل مقابل اینتر رخ داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4monj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاسیاس: تنها رونالدو شایسته کسب توپ طلا است