تاریخ انتشار: 1399/01/25 16:18
کد خبر: 65399

وراتی: ایتالیایی‌ها هر شب کادر درمان را تشویق می‌کنند/ بیشتر از قبل تمرین می‌کنم

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از فعالیت‌هایش در دوران قرنطینه و دلتنگی خود برای هم‌تیمی‌هایش سخن گفت.
وراتی: ایتالیایی‌ها هر شب کادر درمان را تشویق می‌کنند/ بیشتر از قبل تمرین می‌کنم

مارکو وراتی 27 ساله که پیش از تعطیلی مسابقات فوتبال در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) به پاری‌سن‌ژرمن برای صدرنشینی در لوشامپیونه، صعود به فینال جام حذفی فرانسه، راهیابی به فینال جام اتحادیه فرانسه و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد،  از فعالیت‌هایش در روزهای قرنطینه صحبت کرد.

این هافبک ایتالیایی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفت: من خوبم و همه چیز هم خوب است. قرنطینه برای همه دشوار است، اما سعی می‌کنم مثبت‌ فکر کنم و از بودن با خانواده‌ام کمی بیشتر لذت ببرم. همچنین سعی می‌کنم کارهایی انجام دهم که پیش از این خیلی انجام نداده بودم. من هر روز تمرین می‌کنم (با خنده) و حتی فکر می‌کنم بیشتر از قبل تمرین می‌کنم.

وی افزود: زمانی که بازی‌ها برگزار می‌شدند، ما خیلی فرصت تمرین کردن نداشتیم و حتی زمان کافی برای بهبودی مصدومیت‌های جزئی را نداشتیم. خوش‌شانسم که در خانه، تردمیل دارم، بنابراین روی آن شروع به دویدن می‌کنم. با هم‌تیمی‌هایم هم در ارتباط هستیم و اخبار را رد و بدل می‌کنیم که این امری طبیعی است، چون هر روز کنار هم بودیم. ما روزها را در کنار دوستان‌مان سپری می‌کردیم و دلم واقعاً برای آنها تنگ شده است.

وراتی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از کادر درمانی که در تلاش برای مهار ویروس کرونا هستند، خاطرنشان کرد: در ایتالیا به مانند فرانسه، ما در لحظات دشوار به شدت با هم اتحاد داریم. هر شب رأس ساعت هشت، مردم کسانی که قهرمانان واقعی هستند و روزانه 12، 15 و حتی 18 ساعت کار می‌کنند و خودشان و خانواده‌شان را به خطر انداخته‌اند را تشویق می‌کنند. آنها کارهای خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4869xw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویس: سانچو باید در دورتموند بماند/ از بایرن مونیخ پیشنهاد داشتم