//
کدخبر: ۲۵۶۰۶۶ //

شاه علی دوست: برای بازیکنان سلامتی ارجح تر از پول است/ فدراسیون هم بخشی از حق عضویت خود را ببخشد

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت:فدراسیون فوتبال هم می تواند بخشی از حق عضویت خود را جهت حمایت از بازیکنان ببخشد.

شاه علی دوست: برای بازیکنان سلامتی ارجح تر از پول است/ فدراسیون هم بخشی از حق عضویت خود را ببخشد
به گزارش فرتاک نیوز،

روزبه شاه علیدوست، در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال سایپا که تمریناتش به صورت اینترنتی برگزار می شود اظهار داشت: کادرفنی تیم برنامه های تمرینی مختلفی را طراحی و در اختیار بازیکنان قرارداده است و هر روز بصورت آنلاین روند انجام آنرا زیر نظر دارند.

وی در خصوص اینکه آیا در این شرایط ادامه دادن لیگ امکان پذیر است یا خیر گفت: با اطلاعاتی که از خبرها بدست می آید بعید می دانم ادامه لیگ را داشته باشیم و اعتقاد دارم یک تصمیم صحیح می تواند به فوتبال کمک کند.


شاه علیدست ادامه داد: وضعیت بیماری کرونا در کشور کاملاً مشخص است و فلسفه فوتبال و سلامتی بازیکنان از نظر انسانی و همچنین جهت داشتن تیم ملی قدرتمند و برگزاری منظم لیگ برتر درفصول آینده نیز برهیچکس نامفهموم نیست. بنابراین تصمیم گیرندگان می توانند با تصمیم صحیح هم به سلامتی و جان بازیکنان و خانواده هایشان احترام بگذارند و هم به فوتبال این سرزمین کمک کنند.


کاپیتان نارنجی پوشان تهرانی تاکید کرد: مطمئناً تعطیلی مسابقات نیز موضوعات خود را چه برای تیم های بالایی و مدعیان کسب سهمیه و همچنین تیم های پایینی جدول به همراه خواهد داشت که نیاز به تصمیم کارشناسانه دارد اما جان انسان ها با ارزش تر از هر مقام و جایگاهی است و شما اقدامات دیگر کشورها در برگزاری مسابقاتی حتی با اهمیت المپیک مشاهده می کنید.


شاه علیدوست در خصوص صحبت هایی که این روزها برای کاهش قرارداد بازیکنان لیگ های مختلف مطرح می شود و اینکه آیا با اجرای این طرح در ایران موافق است یا خیر گفت: در این خصوص نظرم را گفته ام و این نظر می تواند تنها شخصی باشد چرا که من از وضعیت دیگران مطلع نیستم اما می گویم که خیلی از باشگاه ها در انتهای فصل معمولاً توافقی مبلغ باقی مانده را پرداخت می کنند و در این فصل 70 درصد بازی ها انجام شده و می توان همین مبلغ را توافق کرد.

وی تصریح کرد: طبعاً بازیکنان هم شرایط را بخوبی درک می کنند و سلامتی خانواده هایشان و مردم برایشان در ارجحیت بالاتری از پول قرار دارد.

کاپیتان سایپا خاطرنشان کرد:فدراسیون فوتبال هم می تواند بخشی از حق عضویت خود را جهت حمایت از بازیکنان ببخشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان