تاریخ انتشار: 1399/01/27 22:44
کد خبر: 65169

رقابت بارسلونا و لیورپول برای جذب کارلوس

دیگو کارلوس، مدافع 27 ساله سویا به شدت مورد توجه دو تیم بارسلونا و لیورپول قرار درد.
رقابت بارسلونا و لیورپول برای جذب کارلوس

تیم های بزرگ از همین حالا برنامه ریزی برای حضور موفقیت آمیز در فصل نقل و انتقالات تابستانی را آغاز کرده اند و نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد بارسلونا و لیورپول هر دو خواهان جذب دیگو کارلوس، مدافع میانی برزیل تیم سویا هستند. دژان لوورن، مدافع کروات و باتجربه لیورپول در تابستان امسال به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد و یورگن کلوپ خواهان خرید یک مهره جایگزین است.

 

 

این سرمربی آلمانی از مدیران تیمش خواسته تحت هر شرایطی زمینه جذب دیگو کارلوس را فراهم کنند. اخبار حاکی از بند آزادسازی 70 میلیون یورویی در قرارداد دیگو کارلوس بوده، اما به نظر لیورپول می تواند با رقمی پایین تر نیز این بازیکن را جذب کند.

 

اما بارسلونا نیز در تابستان قصد دارد یک مدافع میانی جدید جذب کند. به نظر می رسد جدایی ساموئل اومتیتی، مدافع تنومند فرانسوی از این تیم قطعی باشد. بارسلونا فصل گذشته نیز شانس جذب دیگو کارلوس با قیمتی پایین تر را داشت، اما تمایلی به این انتقال نشان نداد تا این مدافع برزیلی با رقم 15 میلیون پوند از نانت راهی سویا شود. اما نمایش های درخشان این بازیکن در فصل جاری، تیم های بزرگ اروپایی را در مورد خرید او متقاعد ساخته و به نظر می رسد دیگو کارلوس یکی از نام های مهم بازار نقل و انتقالات تابستانی لقب گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkwep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تکذیب تلاش‌ مسی برای آزادی رونالدینیو از زندان