تاریخ انتشار: 1399/01/29 13:20
جمال بزغانی در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 65047

جوانترین کاپیتان در لیگ دسته سوم هستم/وعده های دوروغ ایجنت ها دلیل جدایی ام از نیرو زمینی بود

جمال بزغانی کاپیتان تیم فوتبال تازان تهران؛اعتمادم به ایجنت ها مرا از فوتبال دور کرد
جوانترین کاپیتان در لیگ دسته سوم هستم/وعده های دوروغ ایجنت ها دلیل جدایی ام از نیرو زمینی بود

جمال بزغانی کاپیتان تیم تازان تهران که سابقه عضویت در تمامی رده های تیم نیرو زمینی تهران را در کارنامه خودش دارد در خصوص شرایط فوتبالی خودش در گذشته و حال حاضر با فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت که در ادامه میخوانیم:

 خودت را معرفی کن و از سوابق فوتبالیت بگو؟

جمال بزغانی هستم متولد ۱۳۷۴/۱۰/۱۳ و در تیم فوتبال نیرو زمینی ارتش فوتبال را آغاز و در این تیم رشد کردم و از رده نوجوانان در این تیم بودم و در حالی که در تیم جوانان حضور داشتم به عنوان سهمیه در تیم بزرگسالان این باشگاه در لیگ دسته اول کشور با سرمربیگری علی روزبهانی و همچنین سال های بعد در لیگ دسته دوم به مربیگری داریوش فلاح وند حضور داشتم و در حالی که ۱۷ سال داشتم در تیم بزرگسالان بازی کردم.

با توجه به حضورت در مرحله نخست لیگ دسته سوم در تیم برق آراء دلیل اصلی عدم صعود این تیم چه بود؟

تنها تیم بدون باخت در بین تمامی تیم های مرحله نخست بودیم که از صعود باز ماندیم و همچنین بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشتیم اما به دلیل برخی مشکلات مالی و ... نتوانستیم صعود کنیم وگرنه از نظر کادر فنی و مهره ایی و تیمی از جمله بهترین تیم های لیگ بودیم اما به نظر من مدیریت باشگاه خودشان به دلیل هزینه های بالا مایل به صعود تیم نبودند.

لیگ دسته سوم میتواند سکوی پرتابی برای بازیکنان جوان باشد؟

بله قطعا اینطور میباشد من خیلی از بازیکنان مشهور را میشناسم از لیگ دسته سوم به فوتبالمان معرفی شدند ، فکر میکنم جوان ترین کاپیتان در لیگ دسته سوم میباشم با ۲۴ سال سن ، و به دلیل مشکلات خانوادگی که ۲ سال از فوتبال دور بودم به لیگ دسته سوم آمدم که خداروشکر خیلی فصل فوتبالی خوب و خاطره انگیزی برایم شده و امیدوارم به آنچه که حقم است برسم.

بعد از حضور چندین ساله و کاپیتانی در تیم نیروی زمینی ارتش دلیل جداییت از این تیم چه بود؟

بعد از پایان خدمت سربازی در تیم نیروی زمینی و با توجه به حضور چندین سالم در این تیم پیشنهادات زیادی داشتم چون بعد از اتمام خدمت سربازی سهمیه زیر ۲۱ سال بودم که متاسفانه به دلیل برخوردم با ایجنت های فوتبالی و وعده وحید های دوروغ و تصمیم های نادرست از فوتبال دور شدم و به دلیل اعتماد به ایجنت هایی که کارگذار رسمی نیز بودند با وعده های دوروغ مسیر فوتبالی ام را اشتباه رفتم و با توجه به اینکه شرایط فوق العاده خوبی در تیم نیروی زمینی داشتم به دلیل اعتماد بی جا از تیمی که فوتبالم را در آنجا آغاز کردم و رشد کردم جدا شدم.

photo_۲۰۲۰-۰۴-۱۷_۰۰-۰۰-۲۸

دلیل انتخاب تیم تازان و حضورت در مرحله نهایی در این تیم چه بود؟

با توجه به اینکه در مرحله نخست در تیمی که مستقر در تهران و شهر کرج بود بازی کرده بودم و تیمی مدعی داشتیم پیشنهاد های خوبی از تیم های مرحله دومی داشتم اما دلیل انتخابم برای حضور در تازان این بود که دوستان بسیار نزدیکی در این تیم داشتم و احساس کردم میتوانیم با رفاقت و همدلی که بین بازیکنان وجود داشت در این تیم به موفقیت برسیم.

در خصوص شیوع ویروس کرونا و تاثیرش در ورزش بگو؟

این ویروس خیلی از تیم ها را با مشکل روبرو کرد از جمله تیم ما ، زیرا ما تازه خودمان را پیدا کرده بودیم و از نظر تیمی و تاکتیکی در اوج بودیم ولی این اتفاق باعث شد این حرکت رو به جلو تیم ما متوقف شود و امیدوارم هرچه زودتر این ویروس ریشه کن.

صحبت پایانی؟

خیلی خوشحالم که مهمان سایت فرتاک ورزشی بودم و از شما ممنونم با وجود اینکه درگیر این بیماری هستیم و همه از ورزش دور هستند اما سایت فرتاک همواره به فکر بازیکنان و مربیان و عوامل حاضر در لیگ دسته سوم میباشد و تشکر میکنم از تمام کسانی که تا به اینجای کار برایم زحمت کشیدند از جمله خانواده ام و تمام مربیانم که اسم نمیبرم تا کسی از قلم نیافتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zorgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر زمان سه مسابقه از هفته سوم لیگ دسته سه