تاریخ انتشار: 1395/07/27 22:28
کد خبر: 254766

استقلال خوزستان - پرسپولیس؛ شرایط عکس شد!

روز پنجشنبه شاهد تقابل جذاب بدترین و بهترین خطوط دفاعی لیگ خواهیم بود.
استقلال خوزستان - پرسپولیس؛ شرایط عکس شد!
به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران از چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، روز پنجشنبه (29 مهر) از ساعت 16:45  در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 
سرخهای تهرانی با برتری پر گل مقابل نفت صدر جدول را از تراکتورسازی پس گرفتند وشاگردان سبیروس پورموسوی نیز با یک پیروزی شیرین در بازی خارج از خانه مقابل ماشین سازی، 10 امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کردند.
 
در حالی که آبی های خوزستانی در فصل گذشته صاحب مستحکم ترین خط دفاعی لیگ پانزدهم بودند و پرسپولیسی ها از ضعف خط دفاعی خود رنج می بردند، اما این موضوع در فصل جدید کاملا برعکس شده است. پورموسوی از نقطه قوت تیمِ ویسی در فصل گذشته، تا پایان هفته هشتم بدترین خط دفاعی لیگ را ساخته و اما در طرف مقابل، شاگردان برانکو دیگر روی هر توپی دروازه شان را باز شده نمی بینند و با تنها دو گل خورده صاحب مطمئن ترین خط دفاعی لیگ شانزدهم هستند.
 
تقابل بدترین و بهترین خطوط دفاعی لیگ شانزدهم در اهواز مطمئنا جذاب خواهد بود؛ به خصوص اینکه دو تیم در فصل گذشته شرایطی کاملا متفاوت از این حیث داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rywqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کیانی: به این راحتی بیخیال صدر جدول نمی شویم؛ پرسپولیس موقتا صدر را از ما گرفت

دلیر صدرنشین گل زنان
جدول گلزنان لیگ برتر تا پایان هفته نهم