//
کدخبر: ۲۵۶۹۷۵ //

سرپرست نساجی: تمایل داریم بازی ها تعطیل شوند

سرپرست تیم فوتبال نساجی می‌گوید باید تکلیف برگزار شدن یا نشدن لیگ هر چه سریع‌تر مشخص شود.

سرپرست نساجی: تمایل داریم بازی ها تعطیل شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

ایزد سیف الله پور، سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر درباره جلسه مدیران باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: مخفیانه نه اما تیم ما در حال تمرین کردن است. توسط آقای فکری و دستیارانش یک برنامه ریزی خوبی انجام شده و از یک اپلیکیشن استفاده می کنیم و بازیکنان هر روز به صورت آنلاین برنامه های بدنسازی‌شان را انجام می دهند. تنها ایرادی که دارد این است که تمرینات در زمین مسابقه نیست. امیدوارم وضعیت مشخص شود و زودتر به زمین برویم. اگر می خواهند فوتبال را تعطیل کنند، بکنند. با این وضعیت نمی شود یک تیم سه بار بدنسازی انجام دهد. اگر قرار است بازی ها برگزار شود یک تاریخ را مشخص کنند. ما در بلاتکلیفی هستیم ولی تمایل داریم بازی ها تعطیل شود تا سال آینده با قدرت بیشتری وارد مسابقات شویم.

او درباره شرایط نساجی بعد از آمدن فکری هم بیان کرد: ضمن تشکر از زحماتی که آقای مهاجری و کادر فنی قبلی کشیدند از زمانی که آقای فکری به نساجی آمد یک کادر فنی خوب شامل صمد مرفاوی، سیروس دین محمدی، وحید فاضلی و ابطحی باعث شد که تیم ما منسجم شود و در بازی اول هم ماشین سازی را شکست دادیم ولی متاسفانه با اتفاقاتی که افتاد فوتبالی انجام نشد ولی امیدواریم وضعیت تعیین تکلیف شود.

سیف الله پور درباره وضعیت مالی باشگاه هم توضیح داد: از زمانی که مالکیت کامل باشگاه در اختیار آقای حدادیان قرار گرفت همه هزینه های مربوط به گذشته تسویه حساب شد.

او درباره شایعه رفتن حدادیان به استقلال هم گفت: بله صحبت هایی شد ولی اولویت ایشان نساجی است که یکی از پر طرفدارترین تیم های ایران است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان