تاریخ انتشار: 1399/01/31 15:29
کد خبر: 64882

نجف‌پور: بهتر است مسابقات لیگ دسته اول برگزار نشود/ سال هزار و چهار صد در لیگ برتر هستیم

مدیرعامل باشگاه قشقایی گفت: اگر قرار باشد خطری جان کسی را تهدید کند بهتر است مسابقات برگزار نشود.
نجف‌پور: بهتر است مسابقات لیگ دسته اول برگزار نشود/ سال هزار و چهار صد در لیگ برتر هستیم

اشکان نجف‌پور در خصوص وضعیت باشگاه قشقایی شیراز اظهار داشت:‌تمرینات تیم قشقایی از روز گذشته به صورت ویدئوکنفرانس زیر نظر کادر فنی آغاز شده و بازیکنان به مرور تمرینات وحفظ آمادگی جسمانی خود می‌پردازند.

وی در خصوص مبارزه باشگاه قشقایی با ویروس کرونا عنوان کرد: حدود 170 هوادار باشگاه در بحث ضد عفونی معابر و اماکن شهر با حمایت باشگاه شرکت دارند. بحث کمک‌های حمایتی و معیشتی را نیز در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل قشقایی در خصوص ادامه برگزاری لیگ دسته اول کشور گفت: تیم قشقایی در میانه جدول است و خطر سقوط هم ندارد. ما از تیم‌های بالای جدولی نتیجه گرفته‌ایم. در 8 بازی باقیمانده با تیم‌های انتهای جدولی بازی داریم. اگر بخواهند بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کنند ما از این موضوع متضرر می‌شویم. در مجموع تابع قوانین و منتظر نظر فیفا، AFC و فدراسیون فوتبال هستیم.

نجف‌پور افزود: در حال حاضر شرایطی است که جان هواداران در اولویت است. نباید به خاطر یک بازی برای کسی اتفاقی رخ دهد. همه اینها برای سرگرمی است. اگر قرار باشد خطری جان کسی را تهدید کند بهتر است مسابقات برگزار نشود.

وی در رابطه با فروش امتیاز باشگاه در فصل آینده بیان کرد: نمی‌دانم چرا برای تیم ریشه‌داری مثل قشقایی این حرف‌ها مطرح می‌شود. این حرف‌ها برای خراب کردن تیم است. ما 7 سال است با برنامه‌ریزی به یک قدمی لیگ برتر رسیده‌ایم. گفته‌ایم سال 1400 در لیگ برتر حضور خواهیم داشت. آنهایی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند دوست ما نیستند و دشمن هستند. مشخص است تیم پرهواداری مثل قشقایی این دشمنان را داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxgvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل آرمان گهر سیرجان؛ باشگاه‌ها هزینه‌های هنگفتی برای لیگ امسال داشته‌اند و نمی‌شود لیگ را تعطیل کرد