//
کدخبر: ۲۵۷۷۵۳ //

مبارزه دروازه‌بان آتالانتا با کرونا از مرز یک ماه گذشت

دوره بیماری سنگربان تیم فوتبال آتالانتا از دیگر بازیکنانی که به کرونا مبتلا شدند، طولانی‌تر بوده است.

مبارزه دروازه‌بان آتالانتا با کرونا از مرز یک ماه گذشت
به گزارش فرتاک نیوز،

با گذشت بیش از یک ماه از اولین باری که تست کرونای مارکو اسپورتیلو، دروازه‌بان تیم فوتبال آتالانتا مثبت اعلام شد، این دروازه‌بان ایتالیایی هنوز هم به این بیماری مبتلا است.

اسپورتیلو که تیمش در یکی از اصلی‌ترین مراکز شیوع کرونا در ایتالیا (برگامو در منطقه لومباردی) واقع است، جزو اولین بازیکنان شاغل در سری A بود که به این ویروس مبتلا شد اما اکنون بعد از گذشت 35 روز از ابتلایش هنوز هم تست‌های کرونا او مثبت است و ب همین دلیل باید همچنان در قرنطینه بماند.

برخلاف دیگر بازیکنان مبتلا به کرونا در ایتالیا که دوره نقاهت آنها دو تا سه هفته بود، در مورد اسپورتیلو این مدت به طرزی غیرعادی طولانی‌تر بوده است، اگرچه طبق گزارش نشریه گاتزتادلواسپورت، وضعیت او وخیم نیست.

طبق گزارش این نشریه، این سومین باری است که اسپورتیلوو پس از اطلاع از ابتلا به کرونا تست می‌دهد و هر سه مورد آن مثبت اعلام شده است.

او در حال حاضر در خانه خودش در حومه شهر برگامو قرنطینه است و مشخص نیست که چه زمانی بتواند به تمرینات برگردد. در این شرایطی است که انتظار می‌رود تیم‌های سری A از 4 می (15 اردیبهشت) تمرینات گروهی خود را از سر بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان