تاریخ انتشار: 1399/02/05 12:47
کد خبر: 64492

لیورپول قهرمان لیگ در صورت لغو بازی ها

دیلی‌میل می‌گوید حتی با وجود لغو فصل جاری لیگ برتر انگلیس، لیورپول به عنوان قهرمان این فصل معرفی خواهد شد.
لیورپول قهرمان لیگ در صورت لغو بازی ها

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید حتی در صورتیکه یوفا حکم به لغو کامل فصل جاری لیگ برتر انگلیس بدهد، باشگاه لیورپول به عنوان قهرمان این فصل معرفی خواهد شد و به این ترتیب، به آرزوی سی ساله خود برای فتح لیگ انگلیس خواهد رسید.

یوفا دیروز اعلام کرد در صورتیکه امکان به پایان رساندن لیگهای کشورهای مختلف اروپایی نباشد، تکلیف قهرمان هر لیگ بر اساس "شایستگی ورزشی" آنها مشخص خواهد شد.

لیگ برتر انگلیس ماه گذشته میلادی بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق درآمد. در حال حاضر سرنوشت لیگ مشخص نیست و رقابتها فعلا تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

هواداران لیورپول نگرانند که این وضعیت باعث شود نتوانند به آرزوی سی ساله خود برای فتح جام قهرمانی انگلیس برسند ولی حکم دیروز یوفا باعث شده نسبت به قهرمانی‌شان امیدوارتر شوند. لیورپول در زمان تعلیق لیگ برتر با اختلاف 25 امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین رقیبش منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر بود.

در صورتیکه لیگ کلا لغو شود علاوه بر تیم قهرمان، سهمیه‌های چمپیونزلیگ احتمالا بر اساس میانگین امتیاز کسب شده در هر بازی مشخص شده یا ممکن است بین تیمهای مدعی رقابتهای پلی‌آف برگزار شود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wd7ed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچسترسیتی قدرت اقتصادی خود را به رخ تیم های اروپایی کشید!