تاریخ انتشار: 1399/02/05 12:58
کد خبر: 64490

پله انتخاب کرد: مسی کامل‌ترین بازیکن جهان است

پله، اسطوره فوتبال برزیل رونالدو و نیمار را تحسین می‌کند اما مسی را کامل‌ترین بازیکن در زمان فعلی می‌داند.
پله انتخاب کرد: مسی کامل‌ترین بازیکن جهان است

پله ۷۹ ساله در جدیدترین مصاحبه خود با گازتا دلو اسپرت درباره انتخاب بهترین بازیکن میان لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار گفته: فکر می‌کنم مسی. او بازیکنی تکنیکی است که پاس‌های فوق‌العاده‌ای می‌دهد، دریبل‌هایی عالی می‌زند و گل‌های بی‌نظیری به ثمر می‌رساند. اگر در کنار هم در یک تیم قرار می‌گرفتیم، رقیب باید در انتظار نگرانی بابت دو بازیکن باشد نه یک نفر! امروز، مسی کامل‌ترین بازیکن است.
پله در ادامه گفت: زمانی بود که شما در هر کشوری یک یا دو فوتبالیست عالی پیدا می‌کردید. اوزه‌بیو، کرایف، بکن باوئر، مارادونا، گارینشا! چند نفر نام بردم؟ تعداد زیادی بودند. امروزه اما نهایتا دو یا سه نفر را در این حد می‌بینیم. رونالدوو مسی. دوست دارم از نیمار هم نامی ببرم که البته هنوز نتوانسته در برزیل به درستی شکل بگیرد.
اسطوره فوتبال برزیل امیدوار است نیمار به همراه تیم ملی این کشور به قهرمانی در جام جهانی برسد. او می‌گوید: امیدوارم در جام جهانی بعدی از فیزیک خوبی بهره‌مند باشد. مردم از او انتقاد می‌کنند و من هم انتقاد کرده‌ام اما او یکی از محصولات ماست. یکی از محصولات سانتوس. همیشه برای او بهترین ها را می‌خواهیم. اغلب با پدرش صحبت می‌کنم. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8vxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدو بهترین بازیکن جهان است، من بهترین بازیکن تاریخ!
جنگ پله و مارادونا تمامی ندارد؛