تاریخ انتشار: 1399/02/05 13:54
کد خبر: 64478

تنها دلگرمی‌ام طرفداران پرسپولیس هستند

یحیی گل محمدی می‌گوید که محور جلسات اخیر با اعضای هیئت مدیره، مشکلات و مسائل مالی بوده است.
تنها دلگرمی‌ام طرفداران پرسپولیس هستند

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم با اشاره به حضورش بعد از جدایی گابریل کالدرون توضیح داد: اگر موفقیتی بوده، لطف خدا بوده است. وقتی بحث آمدن من به پرسپولیس شد، تنها چیزی که دلم را قرص می‌کرد و خیلی نگران نبودم، علی رغم مشکلات مالی و فشارهای مختلف، حضور هواداران بود. وقتی نگران می‌شدم بیشتر به حمایت همیشگی هواداران پرسپولیس از تیم فکر می‌کردم. این اصلی ترین عامل موفقیت های پرسپولیس بود و هست و من به این دلگرم شدم.

 

سرمربی سرخپوشان در ادامه افزود: این تصمیم که به پرسپولیس بیایم سخت بود. اما در هر صورت به تیمی آمدیم که مشکلات خیلی زیادی خصوصا بحث های مالی و بحث های مدیریتی پیش آمد و بحث شکایت ها که از باشگاه ها شد و همچنین نبود زمین تمرین و بقیه مشکلات را طی کردیم و به اینجا رسیدیم.

 

گل محمدی درباره مشکلات مالی پرسپولیس نیز گفت: مشکلات مالی خیلی زیاد است، چند جلسه در این مدت با هیئت مدیره داشتیم و همه صحبت ها حل شدن این مشکلات مالی بود. پول هایی که بچه ها از پارسال طلب دارند و یک مقدار هم نگران کننده است و امیدوارم مسئله هرچه زودتر حل شود. بچه های ما با تمام وجود تمرین و بازی می‌کنند و عملکرد خوبی هم از خودشان به نمایش گذاشته اند. اصلی ترین دلیل حضور من هم هواداران و شاد کردن دل آن ها بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxkdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه ویژه گل محمدی پرسپولیس را قهرمان می کند!