تاریخ انتشار: 1395/07/28 11:30
کد خبر: 254709

مرزبان: امیدوارم دیدار مقابل نساجی فقط در حد یک ورزش و یک نبرد ۹۰ دقیقه‌ای باشد نه بیشتر

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه ابراز امیدواری کرد در دیدار این تیم برابر نساجی هوادارن، کادرفنی و بازیکنان دو تیم به یکدیگر احترام بگذارند.
مرزبان: امیدوارم دیدار مقابل نساجی فقط در حد یک ورزش و یک نبرد ۹۰ دقیقه‌ای باشد نه بیشتر

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علیرضا مرزبان در خصوص برتری 3 بر صفر تیم فوتبال خونه به خونه مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازیکنان تیم ما توانستند کیفیت بالای خود را در این دیدار نشان دهند و خوشحالم از اینکه بازیکنان تیمم به این آگاهی و توانایی رسیده‌اند. در مجموع  از نظر تاکتیکی و انسجام تیمی توانسته‌ایم به شرایط خوبی برسیم. در ابتدای مسابقات به دلیل اینکه بازیکنان ما تازه به تیم اضافه شده بودند، سخت بود آنها را از نظر تاکتیکی به هم نزدیک کنیم، ولی خوشبختانه اکنون از نظر همدلی و تاکتیکی بسیار به هم نزدیک شده‌اند.

وی در ادامه افزود: تیم ما در این دیدار هیچ مشکلی نداشت، زیرا از دقیقه یک تا 90 تمرکز فوق‌العاده بالایی داشتیم و حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. خوشبختانه این دیدار چیزی نبود که تیم ما را اذیت کند و خیلی خوشحالم که تیمم به این کیفیت رسیده است.

سرمربی تیم خونه به خونه در مورد دیدار آینده این تیم برابر نساجی قائمشهر، عنوان کرد: طبیعتاً این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و به نوعی دربی استان مازندران محسوب می‌شود، ولی مسئله‌ای که برای من مهم است احترام گذاشتن هواداران دو تیم به یکدیگر است. همچنین باید باشگاه‌ها، کادرفنی و بازیکنان نیز به یکدیگر احترام بگذارند. این دیدار فقط یک بازی فوتبال است و باید در همین حد نگه داشته شود، چون شخصیت استان مازندران و مردم این شهر بسیار بالاست و امیدوارم این بازی فقط در حد یک ورزش و یک نبرد 90 دقیقه‌ای باشد.

مرزبان در ادامه در پاسخ به این پرسش که به نظر او چه تیم‌های مدعی اصلی صعود به لیگ برتر هستند، گفت: به نظر من تمام تیم‌های که بالای جدول هستند این قدرت را دارند که بتوانند به لیگ برتر صعود کنند، ولی برای من این مهم است که خودمان بتوانیم صعود کنیم و به قولی که در ابتدای فصل داده بودیم یعنی صعود به لیگ برتر عمل کنیم و این هدیه را به مردم مازندران بدهیم که از سال دیگر یک تیم لیگ برتری داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gegqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونی دوباره نیمکت‌نشین شد