تاریخ انتشار: 1399/02/06 14:12
کد خبر: 64395

فوتبالی ترین شهرداری کشور / بم در انتظار زلزله بالای جدولی

باشگاه فوتبال شهرداری بم در دو بخش آقایان و بانوان در لیگ های کشور تیم داری میکند.
فوتبالی ترین شهرداری کشور / بم در انتظار زلزله بالای جدولی

بم یکی از شهرهای تاریخی استان کرمان در جنوب شرقی ایران است، ارگ تاریخی شهر بم در صدر مراکز گردشگری استان کرمان و منطقه جنوب شرق کشور قرار گرفته و به قلب تپنده جذب مسافر و پایتخت گردشگری جنوب شرق تبدیل شده‌است، حال بجز این مجموعه تاریخی فوتبال به یکی دیگر از نکات قابل توجه این شهر تبدیل شده است.

با حمایت های شهرداری تیم زنان این باشگاه با شش مقام قهرمانی، پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران است، اما بمی ها در بخش آقایان نیز فعال هستند این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

باشگاه کرمانی این فصل سکان هدایت خود را به سیاوش اکبرپور پیشکسوت استقلال تهران سپرد تا در سومین فصل حضور در لیگ دست دوم با استفاده از اکبرپور به لیگ آزادگان صعود کند، اما شرایط برای سفید پوشان خوب پیش نرفت تا جایی که مدیران این باشگاه تصمیم بر قطع همکاری با سیاوش اکبرپور گرفتند.

 شهرداریچی های بم پس از سیاوش اکبرپور سکان هدایت خود را به مربی سابق خود یعنی اردشیر الوندی سپردند تا خود را به بالای جدول برساند با ورود الوندی اوضاع این تیم کمی بهبود یافت تا جایی که هم اکنون با کسب ۲۹ امتیاز در رده چهارم گروه لیگ دسته دوم قرار دارند.

آن ها در خط حمله با به‌ثمر رساندن ۲۴ گل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند، علی وزیری‌پناه با به‌ثمر رساندن ۱۲ گل بهترین گلزن بمی‌ها تا پایان هفته بیست و یکم بوده است، اما کار دفاعی نماینده استان کرمان ضعیف بوده و تا به اینجای لیگ ۲۱ بار دروازه آن ها باز شده است.

در حالی که ۵ هفته تا پایان لیگ دست دوم باقی مانده است شاگردان الوندی امیدوارند با لغزش چوکا و پاس خود را به لیگ آزادگان برسانند، حال باید دید این تیم در پایان فصل در چه جایگاهی قرار می گیرد.

بازی های باقی مانده شهرداری بم به شرح ذیل می‌باشد :

ایرانجوان بوشهر - شهرداری بم

شهرداری بم - شهدای رزکان البرز

شهرداری ماهشهر - شهرداری بم

شهرداری بم - نفت امیدیه

نفت و گاز گچساران - شهرداری بم

نویسنده : امیررضا رضایی

شهرداری بم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zoa6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


البندی : هدف اصلی ما صعود به لیگ یک است / بازی های زیبایی به نمایش گذاشته‌ایم
سرمربی شهرداری بم در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :

 عسکریان : دل ما برای فوتبال تنگ شده است / نباید جان مردم در خطر باشد
بازیکن شهرداری بم در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :