تاریخ انتشار: 1399/02/12 12:05
کد خبر: 63950

شوخی بکام با همبازی‌هایش/ شلوار پدرم را پوشیدم!

دیوید بکام در واکنش به انتشار عکسی قدیمی از طرف باشگاه منچستریونایتد، می‌گوید در این عکس ظاهرا شلوار جین پدرش را پوشیده بوده.
شوخی بکام با همبازی‌هایش/ شلوار پدرم را پوشیدم!

باشگاه منچستریونایتد در حساب اینستاگرام رسمی خود تصویری قدیمی از ستاره‌های بزرگ خود از نسل گذشته که در این باشگاه به کلاس92 معروفند، دیوید بکام، گری نویل، نیکی بات و پل اسکولز را در سالهای جوانی‌شان نشان داد که برای ثبت یک تصویر کنار هم ایستاده‌اند. مد لباس دهه نودی ستاره‌های سابق یونایتد در این عکس بسیار مورد توجه قرار گرفته و دیوید بکام از جمله کسانی است که با این تصویر و مد لباس خود در آن شوخی کرده.

 

 

نسل معروف به کلاس92 در منچستریونایتد در  میان هواداران این تیم همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. نسلی که بزرگترین ستاره‌هایش دیوید بکام، پل اسکولز، نیکی بات، رایان گیگز و برادران نویل بودند. ستاره‌هایی که زیر نظر سر الکس فرگوسن برای یونایتد افتخارات زیادی بدست آوردند. با اینکه دیوید بکام در سال 2003 یونایتد را ترک کرد و راهی رئال مادرید شد اما او هنوز از محبوب‌ترین اسطوره‌های این باشگاه است و به صراحت از عشقی که به شیاطین سرخ دارد صحبت می‌کند.

 

بعد از آنکه حساب اینستاگرامی منچستریونایتد عکسی قدیمی از بکام در کنار ر فقایش، نویل، بات و اسکولز منتشر کرد، بکام در واکنش به آن در حساب توییتری خود با مد لباس خود شوخی کرده و می‌گوید احتمالا شلوار جین پدرش را به تن کرده بوده.

 

 

بکام در توییتی که در این باره نوشت:" بهترین گروه پسران تاریخ. فکر کنم شلوار جین پدرم را پوشیده‌ام".

 

 

جالب‌ترین واکنش به این توییت دیوید بکام هم از طرف حساب توییتری لیگ برتر بوده که در پاسخ به بکام نوشت:" پدرت خوش‌سلیقه بوده بکام".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275mlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بکام می تواند ستاره های بزرگی را به اینتر میامی بیاورد