تاریخ انتشار: 1399/02/12 13:55
کد خبر: 63928

رونالدوی برزیلی از کریس رونالدو خیلی خطرناک‌تر بود

میکائیل سیلوستره، مدافع سابق منچستریونایتد و اینتر، معتقد است که بازی کردن مقابل کریس رونالدو، به اندازه رونالدوی برزیلی، ترسناک نیست.
رونالدوی برزیلی از کریس رونالدو خیلی خطرناک‌تر بود

این مدافع سابق فرانسوی سابقه بازی کنار هر دو رونالدو را در منچستریونایتد و اینتر دارد و به نظرش، ستاره برزیلی در سطح بالاتر از سی آر سون قرار داشت.

او به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:" رونالدوی برزیلی توقف ناپذیر بود. به همین دلیل به او لقب ال فنومینو (پدیده) داده بودند. من مقابل مسی بازی کردم و کنار کریس رونالدو در منچستریونایتد اما رونالدو از نظر سرعت، چیز دیگری بود. او همه چیز را در بالاترین سطح داشت.

کریس سه چهار تا حقه دارد که همیشه از آنها استفاده می کند و ممکن است بتوانید حدس بزنید چه کار می کند اما رونالدوی برزیلی همیشه متفاوت بود.

 

 

او در لحظه کاری را ابداع می کرد بنابراین نمی توانستید او را دنبال کنید زیرا او در هر صورت از آن موقعیت خارج می شد. اوو می توانست از در هر موقعیتی گلزنی کند. او در بعضی مواقع فقط با یک پا بازی می کرد و با این وجود همه مدافعان اروپا را مغلوب می کرد."

رونالدوی برزیلی که در 98 بازی ملی، 62 گل برای سلسائو زد، در 518 بازی باشگاهی نیز 352 بار دروازه حریف را باز کرد. این در حالی است که کریس رونالدو در 838 بازی برای اسپورتینگ، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس، 626 بار موفق به گلزنی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397vye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونالدوی برزیلی نامی از رونالدوی پرتغالی نیاورد