تاریخ انتشار: 1399/02/19 20:55
کد خبر: 63442

پروژه مشترک و هنگفت میلان و اینتر

دو باشگاه میلان و اینتر طرح جدیدی برای ساخت استادیوم در شهر میلان ارائه داده اند.
پروژه مشترک و هنگفت میلان و اینتر

در سال های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال ساخت یک استادیوم جدید از سوی دو باشگاه پرافتخار شهر میلان شنیده شده و حالا تصاویر جدیدی از پروژه مورد توافق و باشگاه منتشر شده است. اخبار حاکی از آن است که مبلغی در حدود یک میلیارد دلار صرف ساخت این سازه غول پیکر خواهد شد.

 

دو باشگاه میلان و اینتر پروژه ای برای ساخت ورزشگاه استادیوم جدید در کنار ورزشگاه سن سیروی فعلی را به شهرداری میلان معرفی کردند. قرار است استفاده از امکانات این ورزشگاه شامل باشگاه بدنسازی، زمین فوتبال، دومیدانی، دوچرخه سواری و اسکیت برای خانه ها و محله های اطراف این استادیوم رایگان باشد. مدیران میلان و اینتر امیدوارند شهرداری این شهر موافقت خود را با آغاز این پروژه اعلام کند، زیرا هم شهر زیباتر شده و هم تعداد زیادی موقعیت شغلی برای مردم شهر میلان ایجاد خواهد شد.

 

این استادیوم 60 هزار نفر ظرفیت خواهد شد و مانند استادیوم سن سیرو از سوی هر دو باشگاه مشهور شهر میلان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در سال های اخیر برخی تیم های ایتالیایی دست به نوسازی استادیوم شان یا ساخت سازه ای جدید کرده اند و حالا نوبت دو تیم محبوب شهر میلان رسیده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8mew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ میلان - اینتر؛ جدال مجدد افعی ها با شیطان برای حضور در بهشت
رقابت بر سر راهی شدن به نیمه نهایی