تاریخ انتشار: 1399/02/19 21:13
کد خبر: 63441

درخواست هواداران آرسنال برای جذب مهاجم بارسا

نشریه انگلیسی در گزارشی از درخواست های زیاد هواداران آرسنال برای جذب عثمان دمبله خبر داد.
درخواست هواداران آرسنال برای جذب مهاجم بارسا

عثمان دمبله این روزها دوران ریکاوری پس از جراحی زانویش را پشت سر می گذارد. بال تهاجمی همیشه مصدوم بارسا، فوریه گذشته بود که در جریان تمرینات مصدوم شد و تن به جراحی داد. او فصل را از دست داده بود ولی پس از شیوع کرونا و تعطیلی لالیگا، در صورت از سرگیری بازی ها شاید شانس بازی برای بارسا را پیدا کند.

 

 

 

 

دو روز پیش دمبله تنها بازیکن بارسلونا بود که تست کرونا نداد و قرار است دوشنبه پیش رو از او تست گرفته شود و سپس کادر فنی به وی دستورات جدید تمرینی را خواهد داد.

 

طبق ادعای اکسپرس، سران آرسنال در حال برنامه ریزی برای جذب دمبله هستند و این مهم به خصوص پس از درخواست های متعدد هواداران، در دستور کار قرار گرفته است. دمبله 22 ساله هرچند به دلیل مصدومیت نتوانسته ارزش هایش در بارسا را ثابت کند ولی آرسنالی ها معقتدند که در صورت جدایی پیر امریک اوبامیانگ که بسیار هم محتمل است، دمبله می تواند بهترین جانشین برای او باشد.

این در حالی است که منچستریونایتد نیز دیگر تیم خواهان دمبله است. بازیکنی که تابستان گذشته حاضر نشد به پی اس جی برود و گفته بود می خواهد توانایی هایش را در بارسا به اثبات برساند.

همچنین سه ماه پیش رسانه ها خبر از تماس میکل آرتتا سرمربی آرسنال با دمبله داده بودند و حتی صحبت از پیشنهاد 100 میلیون یورویی توپچی ها نیز در میان بود اما با شیوع کرونا و شرایط اقتصادی بد باشگاه ها، دیگر چنین پیشنهاداتی غیرممکن به نظر می رسند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7lep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدف زمستانی لیورپول در خط حمله مشخص شد