//
کدخبر: ۲۶۰۸۹۷ //

عضو ستاد مبارزه با کرونا: سازمان لیگ می‌تواند در مناطق سفید رقابت‌های فوتبال را به طور متمرکز برگزار کند

عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفت: سازمان لیگ می تواند در صورت تمایل لیگ را به صورت متمرکز در مناطق سفید برگزار کند.

عضو ستاد مبارزه با کرونا: سازمان لیگ می‌تواند در مناطق سفید رقابت‌های فوتبال را به طور متمرکز برگزار کند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرشاد پورسعید در مورد تصمیم جدید ستاد کرونا مبنی بر عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت:
در جلسه امروز تصمیمی در این مورد گرفته نشد. فقط بحث بررسی پروتکل‌های بهداشتی بود. خبری که منتشر شده منبع مشخصی ندارد و بیشتر حدس و گمان است.

وی  که با برنامه ورزش تعطیل نیست شبکه ورزش گفت و گو می‌کرد؛ ادامه داد: بین بازگشایی و باز کردن تفاوت زیاد است. در بازگشایی باید پروتکل‌های بهداشتی ارایه شود و طرفین توافق کنند و ببینیم باشگاه‌ها توانایی اجرای پروتکل را دارند یا خیر. در حال حاصر تصمیمی گرفته نشده که بگوییم مسابقات این فصل تعطیل و ورزشکاران برای فصل بعد آماده شوند.

عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش تصریح کرد: در جلسه امروز ستاد مبارزه با کرونا بیشتر در مورد سیر بیماری کرونا صحبت شد و در برخی مناطق کشور سیر بیماری نزولی است. باید ببینیم سازمان لیگ تمایل به اجرای مسابقات به صورت متمرکز  دارد یا نه؟ اگر سازمان لیگ بخواهد می‌تواند مسابقات را به صورت متمرکز در مناطق سفید برگزار کند.

پورسعید ادامه داد: در بوندسلیگا و سری آ ایتالیا هم پروتکل‌ها نوشته شده و غربالگری انجام شده و باید این کار در فوتبال ما هم صورت بگیرد. اینکه چه تعداد بیمار شده اند و چه تعداد مبتلا هستند. لیگ برتر قطعا به صورت قبل و با حضور تماشاگران قابل برگزاری نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان