//
کدخبر: ۲۶۱۰۶۷ //

رکورد قابل توجه بارسلونا در پنج لیگ برتر اروپایی

بارسلونا کمتر از تیم های پنج لیگ برتر اروپایی، بازی‌های بدون گل را به ثبت رسانده است.

رکورد قابل توجه بارسلونا در پنج لیگ برتر اروپایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از بی ساکر، بارسلونا به همراه کالیاری در میان پنج لیگ برتر اروپایی کمترین صفر بر صفر را در پنج سال گذشته داشتند. تیم کاتالانی در ۱۹۲ بازی لالیگا و کالیاری در ۱۹۵ بازی سری آ و بی چنین آماری را به ثبت رساندند. میانگین بازی های بدون گل دو تیم ۳.۱ درصد است.

در این مدت (ژانویه ۲۰۱۵ تا دسامبر ۲۰۱۹) بارسا تنها سه تساوی بدون گل در نوکمپ کسب کرد (۱۹ نوامبر ۲۰۱۶ برابر مالاگا، یازده فوریه ۲۰۱۸ مقابل ختافه و ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹ برابر رئال مادرید) و سه دیدار خارج از خانه (۲ ژانویه ۲۰۱۶ در RCDE استادیوم، ۱۰ فوریه ۲۰۱۹ در سن مامس و ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ در ال آلکوراس) را بدون گل به پایان رساند.

بر این اساس بارسا بیش از همه در سال ۲۰۱۹ بازی هایش را بدون گل تمام کرده است (سه دیدار) و در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ در همه دیدارها گلی به ثمر رسیده است.

تعقیب کنندگان آبی اناری‌ها در این فهرست بایرن مونیخ با ۳.۵ درصد و تاتنهام و یوونتوس با ۳.۷ درصد هستند. در این بررسی پنج  لیگ برتر اروپایی هم مقایسه شده اند که بوندسلیگا با ۶.۵ درصد آمار بهتری دارد. سپس لیگ برتر انگلیس با ۷.۱ درصد، سری آ و لالیگا با ۷.۲ درصد و لیگ یک فرانسه با ۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۰۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان