//
کدخبر: ۲۶۱۱۹۱ //

همه چیز درباره محرومیت ستاره اسبق استقلال

«امیدرضا روانخواه» توسط کمیته اخلاق از انجام هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد و این محرومیت با پرداخت ۱۰ میلیون تومان، به اتمام می‌رسد.

همه چیز درباره محرومیت ستاره اسبق استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

دو فصل پیش تیم فوتبال نیروی زمینی در لیگ دسته دوم مشغول بود و هدایت این تیم بر عهده روانخواه بود. وی در کوران مسابقات و در حالی که تیمش یکی از مدعیان جدی صعود بود، در گفت‌وگویی اعلام کرد که در این سطح از فوتبال کشورمان شرط‌بندی وجود دارد و برخی از بازی‌ها شبهه‌برانگیز است.

بعد از این مصاحبه، روانخواه برای ارائه مستندات خود به کمیته اخلاق احضار شد اما گویا نتوانست چیزی را به اثبات برساند و به همین دلیل با حکم کمیته اخلاق به دلیل تشویش اذهان عمومی به ۲۰ میلیون تومان جریمه محکوم شد. چندی بعد این جریمه به ۱۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرد.

روانخواه که مدعی بود حرفی را به اشتباه نزده استف این جریمه را پرداخت نکرد و همین مساله سبب شد تا کمیته اخلاق امروز(چهارشنبه) حکم جدید خود را اعلام کند و ستاره اسبق استقلال و سرمربی نیروی زمینی را از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کند.

با این وجود محمود محمدخانی، مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی اعلام کرد این محرومیت با پرداخت ۱۰ میلیون تومان از سوی روانخواه برطرف می‌شود و او می‌تواند روی نیمکت تیم نیروی زمینی بنشیند. به نظر می‌رسد کمیته اخلاق با صدور این حکم در زمانی که مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود بیشتر در نظر داشته تا روانخواه را مجاب به پرداخت جریمه مالی‌اش کند.

در حال حاضر تیم نیروی زمینی در جدول لیگ آزادگان با ۲۷ امتیاز در رده چهاردهم است و خطر سقوط را احساس می‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۱۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان