//
کدخبر: ۲۶۱۳۶۱ //

مورینیو: درخواستی برای به تعویق افتادن بازی‌های لیگ برتر ندادم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام شایعه مخالفتش با شروع مجدد مسابقات لیگ برتر انگلیس را تکذیب کرد.

مورینیو: درخواستی برای به تعویق افتادن بازی‌های لیگ برتر ندادم
به گزارش فرتاک نیوز،

 برخی از رسانه‌های انگلیسی از جمله «گاردین» با انتشار گزارشی مدعی شده‌اند به خاطر نگرانی بازیکنان و سرمربیان لیگ برتری بابت از سرگیری این مسابقات در شرایط کنونی که هنوز بحران شیوع ویروس کرونا در کشور انگلیس برطرف نشده، ممکن است برگزاری بازی‌های لیگ برتر انگلیس حداقل یک هفته به تأخیر بیفتد.

طبق این گزارش‌ها، این نگرانی در نشست کاپیتان‌ها و سرمربیان لیگ برتری مطرح شده است، این در حالی است که مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر به دنبال این هستند تا بازی‌های باقیمانده فصل جاری را از تاریخ 12 ژوئن (23 خرداد) از سربگیرند. گفته می‌شود ژوزه مورینیو هم در نشست اتحادیه مربیان لیگ (LMA)، نگرانی‌اش را بابت این موضوع اعلام کرده است.

سرمربی 57 ساله تاتنهام اما در این باره به خبرنگاران گفت: من فکر نمی‌کنم که موضع من در نشست LMA، امروز به درستی در رسانه‌ها منعکس شده باشد. من درخواستی برای به تعویق افتادن برگزاری بازی‌های لیگ برتر ندادم. من می‌خواهم تیمم را تمرین دهم و بی‌صبرانه منتظر شروع هر چه سریعتر لیگ به محض ایمن بودن شرایط هستم، به خصوص حالا که می‌بینم لیگ‌های دیگر هم خود را آماده از سرگیری بازی‌های‌شان می‌کنند.

وی افزود: بی‌اندازه به روشی که بازیکنانم برای حفظ آمادگی جسمانی‌شان در قرنطینه خانگی در پیش گرفته‌اند، افتخار می‌کنم. آنها در این مدت حرفه‌ای‌گری، شور و شوق و از خودگذشتگی‌شان را نشان دادند. ما تمرینات سختی را در جلسات تمرینی از راه دور داشته‌ایم و حالا استفاده از زمین تمرین برای دویدن به صورت انفرادی در دسترس است. تک‌تک بازیکنان ما به تمرینات انفرادی خود به شدت متعهد هستند و حالا منتظر مجوز برای از سرگرفتن تمرینات‌مان در گروه‌های کوچک هستیم که من از این موضوع کاملاً حمایت می‌کنم.

یکی از رسانه‌های انگلیسی به نقل از مورینیو نوشته که سرمربی پرتغالی تاتنهام در نشست اتحادیه مربیان لیگ به سرمربیان دیگر گفته است "اگر نمی‌خواهید بازی کنید، در خانه بمانید و بازی‌های بوندس‌لیگا را تماشا کنید".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان