تاریخ انتشار: 1399/02/26 14:58
کد خبر: 63076

ماتیوس: هیچ یک از فوتبالیست ها مجبور به بازی کردن نیستند

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که باشگاه ها نباید بازیکنان خود را در شرایط فعلی مجبور به حضور در میدان کنند.
ماتیوس: هیچ یک از فوتبالیست ها مجبور به بازی کردن نیستند

در یکی دو هفته اخیر بار دیگر شایعات مربوط به انتقال ارلینگ هالند به رئال بر سر زبان ها افتاده است. پدیده نروژی که به تازگی راهی دورتموند شده، گزینه شماره یک رئال برای تقویت خط حمله است. هالند خود در واکنش به این شایعات گفت که تمرکزش روی دورتموند است و کار خودش را انجام خواهد داد.

او در 11 بازی برای دورتموند و پیش از تعطیلی بوندسلیگا به دلیل شیوع کرونا، توانسته بود 13 گل به ثمر برساند و امید اول زردها در بازی فردا مقابل شالکه محسوب می شود.

لوتار ماتیوس اسطوره ژرمن ها در واکنش به انتقال احتمالی هالند به رئال گفت :« دلیلی برای این موضوع نمی بینم. هالند مهاجمی است که قطعا به کار رئال می آید ولی او هنوز خیلی جوان است و باید در تیمی باشد که بتواند در آن بازی کند. هالند 19 ساله است و نمی دانم چرا باید به رئال برود؟ جایی که رقیبی همچون بنزما دارد و در بازی های مهم به او بازی نخواهد رسید. هالند بهتر است چند سال در بوندسلیگا بماند و سپس به رئال برود. این بهترین سناریو برای او خواهد بود.»

از فردا قرار است بوندسلیگا شروع شود و هفته های باقیمانده به انجام برسند. آلمان اولین کشوری خواهد بود که در شرایط فعلی لیگ خود را از سر می گیرد.

ماتیوس در مودر از سرگیری بوندسلیگا گفت: « معتقدم بوندسلیگا می تواند الگویی مناسب برای دیگر کشورها باشد. اگر ما بتوانیم این چند هفته را به سلامت و بدون مشکل پشت سر بگذاریم و بتوانیم فصل را تمام کنیم، به همه مردم امیدواری خواهیم داد. در آلمان بسیاری منتظر شروع بوندسلیگا هستند ولی معتقدم از فردا نگاه تمام دنیا نیز به ما خواهد بود. همه می خواهند ببینند که چگونه می توان به وضعیت عادی برگشت.»

ماتیوس ادامه داد: « معتقدم نباید هیچ بازیکنی را مجبور به حضور در میدان کرد. هر بازیکنی این حق را دارد تا برای محافظت از خود، از فوتبال به دور بماند. قطعا حضور در میدان، خطر ابتلا به ویروس را در پی خواهد داشت و بازیکن باید صادقانه با باشگاه صحبت کند و باشگاه نیز باید نظر او را بپذیرد. یک بازی فوتبال فقط جنگ فیزیکی نیست و هیچکس نمی تواند بگوید که خطر ابتلا در یک زمین فوتبال، صفر است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397rx7

آخرین اخبار