//
کدخبر: ۲۶۱۸۳۳ //

ویلیان: اکثر بازیکنان از ایده از سرگیری مسابقات لیگ برتر ناراحت هستند

هافبک برزیلی تیم فوتبال چلسی معتقد است بسیاری از بازیکنان لیگ برتری تمایلی به از سرگیری مسابقات در شرایط کنونی ندارند.

ویلیان: اکثر بازیکنان از ایده از سرگیری مسابقات لیگ برتر ناراحت هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

مسابقات لیگ برتر انگلیس از تاریخ 13 مارس (23 اسفند) در پی شیوع ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق در آمده و در حالی که هنوز تاریخ دقیقی برای از سرگیری این رقابت‌ها اعلام نشده، گفته می‌شود مسئولان برگزاری این رقابت‌ها در فکر پیگیری بازی‌های باقیمانده لیگ برتر از اواسط ماه ژوئن (در حدود یک ماه دیگر) هستند. در بریتانیا تاکنون در حدود 240 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این بین بیش از 34 هزار نفر جان خود را متأسفانه از دست داده‌اند.

ویلیان در گفت‌وگو با نشریه «ایونینگ استاندارد» انگلیس گفت: صادقانه باید بگویم با توجه به چیزی که می‌بینم، اکثریت بازیکنان برای بازگشت به میادین مسابقه در این مقطع ناراحت هستند. ما واقعاً به دنبال بازگشت به میادین هستیم و دل‌مان برای بازی کردن و انجام کاری که عاشقش هستیم، تنگ شده اما باید شرایط برای انجام این کار ایمن شود. ما اینطور به این مسئله نگاه می‌کنیم و سلامت ما باید در اولویت باشد.

وی افزود: در حال حاضر بازیکنان از ایده از سرگیری مسابقات لیگ برتر ناراحت هستند، مگر اینکه شرایط برای بازی کردن ما کاملاً ایمن شود. ما (بازیکنان چلسی) از طریق نرم‌افزارهای مختلف با هم خیلی صحبت می‌کنیم و ملاقات‌هایی هم داشته‌ایم. لمپارد اطلاعاتی برای ما ارسال کرده که مسئولان لیگ برتر انگلیس قصد انجام چه کاری را دارند.

هافبک برزیلی آبی‌پوشان لندنی ادامه داد: ما هنوز نمی‌دانیم که قرار است چه اتفاقی بیفتد. امیدواریم در چند روز آینده مطلع شویم که قرار است چه اتفاقی روی دهد. مسئولان لیگ برتر ملاقاتی خواهند داشت و سپس به ما اطلاع خواهند داد که در گام بعدی باید چه کار کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۸۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان