تاریخ انتشار: 1395/07/28 21:22
کد خبر: 254547

پیش بازی تراکتورسازی - فولاد؛ ماموریت ویژه برای باز پس گیری صدر جدول

تراکتورسازی برای باز پس گیری صدر جدول به دنبال کسب برد در بازی این هفته خود مقابل فولاد می باشد.
پیش بازی تراکتورسازی - فولاد؛ ماموریت ویژه برای باز پس گیری صدر جدول

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 فردا (پنج شنبه) در ورزشگاه اختصاصی تیم تراکتورسازی به مصاف هم خواهند رفت.

تیم فولاد که پس از پشت سر گذاشتن بحران ابتدای فصل، این روزها نتایج خوبی کسب می کند در هفته نهم به تبریز سفر کرده است تا به مصاف تراکتورسازی برود که پس از دو پیروزی پشت سر هم، هفته گذشته مقابل سایپا با نتیجه مساوی متوقف شد تا صدر جدول را از دست بدهد.

تیم تراکتورسازی پس از مساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر، در دو هفته متوالی مقابل تیم های ذوب آهن و سیاه جامگان، هفته گذشته در تهران مقابل سایپا با نتیجه مساوی بدون گل سایپا، صدر جدول را تحویل پرسپولیس داد. سرخ پوشان شهر تبریز برای باز پس گیری صدر جدول به سه امتیاز خانگی بازی فردا مقابل فولاد نیاز مبرمی دارند و با تمام توان مقابل این تیم صف آرایی خواهند کرد. لازم به ذکر است که شاگردان قلعه نویی که خود را برای بازی کردن در ورزشگاه یادگار امام در هفته نهم آماده کرده بودند با آماده نشدن چمن این ورزشگاه، این هفته نیز باید در ورزشگاه اختصاصی شان از فولاد میزبانی کنند.

فولادی ها پس از اینکه در پنج هفته ابتدایی لیگ، بدون کسب برد روزهای سختی را پشت سر می گذاشتند، در هفته ششم موفق شدند، پدیده را در اهواز شکست داده و طلسم نتایج بد خود را شکسته و روندی صعودی را در پیش بگیرند. آنها در طی سه هفته اخیر دو برد و یک تساوی کسب کرده اند و با ده امتیاز از هشت بازی در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارند. بدون شک شاگردان نعیم سعداوی در بازی فردا مقابل تراکتورسازی کاری آسانی نخواهند داشت و کسب حتی یک امتیاز نیز می تواند برای آنها رضایت بخش باشد.

* دو تیم در این دیدار بازیکن محروم ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zy5gb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد تاکنون موفق به شکست تراکتورسازی در تبریز نشده است!